Kuvissa näkyy kohtalaisen konservatiivisella muotoilulla varustettu musta puhelin, jonka etupuoli on kiiltävää muovia ja takapuoli vaikuttaisi mattamustalta.
Puhelimen ulkopuolella ainut merkittävä muutos aiempiin HTC-malleihin on kapasitiivisten näppäinten järjestyksen vaihtuminen niin, että koti-näppäin on siirtynyt oikeaa reunaan. Silti näppäimet ovat yhä fyysiset eikä Googlen tavoite siirtyä pelkkiin virtuaalisiin näppäimiin ole ottanut tuulta alleen.
Tuoreimmat kuvat julkaissut Android Police -sivusto sai käsiinsä myös muutamia ruutukaappauksia uudesta Sense-käyttöliittymästä. Kotiruudun perusteella vaikuttaisi siltä, että HTC on tosiaan siirtymässä yksinkertaisempaa ulkoasua kohti. Kotiruudun alareunan ikonit ovat selvästi aiempaa hillitympiä.
MAINOS

Aiempien tietojen perusteella M7 esitellään todennäköisesti helmikuussa MWC-messuilla. Näytön koko on viisi tuumaa ja resoluutio 1080p-tasoinen. Sen sisuksista pitäisi löytyä neliytiminen Snapdragon-prosessori, joka on kellotettu 1,7 GHz:n taajuudelle.
Kommentit (8)
Vihdoinkin on päästy siitä ylisuuresta flip clock -kellosta eroon!
@1: Ihan niinku sitä ei sais ite vaihdettua toiseen :DD
Nooniii Nokialaiset ruvetkaa sitten hakemaan niitä heikkoja puolia
Itse olen aina pitänyt tuosta Sensen kello+sää widgetistä. Toivottavasti se löytyy edelleen widgettivalikoimasta.
Toivon mukaan tämä myös saapuu pian suomeen, olin jo asennoitunut ostamaan Butterflyn kunnes koko euroopan julkaisu peruttiin.
@4 Tuskin haittaa vaikkei löytyisikään vanhaa flipclockia... play storesta kun löytyy varmaan sata eri variaatiota tuosta flipclockista.
@5 Kyllä haittaa, yksikään Play storen valikoimista löytyvä flip clock -tyylinen kello ei ole vielä yltänyt samalle tasolle Sensen vastaavan kanssa. Usko pois, olen kokeillut niitä kaikkia.
@4 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1721809
tuossa
@5 Haittaa, ei löydy kuin huonoja kopioita.
@7 Kiitos, tuo näyttää oikealta.