1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Painkiller ongelma...

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kartaz 15.07.2004.

  1. Kartaz

    Kartaz Guest

    kuten jo otsikosta näkee niin mulla on painkillerisää pikku ongelmia... ku mä asennan sen nii se asentuu kyllä paitsi lopussa se alkaa valittamaan ettei kaikki texture tiedostoja oo asennettu. Niin se sitten ku yritin käynistää sitä niin se meni ja näyttö kävi mustana mutta palasi työpöydälle, sitten asensin päivityksen (1.3). Tällä kertaa se meni päälle mutta se jää valikkoon ja kaikki optionsit ja muut lukee siellä mutta tausta on valkonen ja en pysty tekemään mitään sille. Onkos kellään ratkaisua tähän ongelmaan???
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Peli kaupasta ostettu ja asennuslevy(t) ehjä(t) ja kovalevyllä on tarpeeksi vapaata tilaa?
     
  4. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarkasta levyn pinta naarmuista sun muista jäljistä.
    Kokeile kopioida levyn sisältö kovalevylle virheittä.
    Jos löytyy selkeä fyysinen vika (siis ei itse aiheutetut naarmut), niin pyöräytä mutka liikkeessä mistä pelin ostit.
    Mikä se tarkka virheilmoitus oli?
    Sillä vois löytyä jotain vinkkejä pelin omalta foorumilta.
    Ja jos kaikkia tekstuureja ei tosiaan ole asennettu niin ei se pelikään voi täysillä toimia, mistä nuo havaitsemasi häröt varmaan johtuukin.
     
  5. Kartaz

    Kartaz Guest

    no siinä on yks ongelma... se on netistä ladattu... kyllä mä oon aikonu ostaa sen oikeena kaupasta ja jos toi ei ala pelaamaan niin pakko se on ostaa sitten niinku kaupasta eihän se kovin paljon maksa... noin 40-50€. :D
     
  6. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    No nyt tuli toinen ongelma, sillä on tainnu tän forumin säännöt jäädä lukematta? Lukaise ne läpi, linkki löytyy allekirjoituksesta ja kohta 4. Suositellaan kaupassa käyntiä :)
     
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  8. Kartaz

    Kartaz Guest

    onpa halpa.... ja kunnon säänöt kyll :D
     
  9. Kartaz

    Kartaz Guest

    ja noista säännöist enhän mä mitään piratismi sivuja tässä luettele kysyin vaan yhteen peliin apua... joka on valittettavasti kyllä piratismia :(
     
  10. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oishas se pitäny arvata...
    No ei se ihan piratismin puolelle mene kuitenkaan noilla ehdoilla <random smiley here>

    Alkup. peleissä jos tulee ongelmia niin senkus kysyt tai sit asettelet kysymykset oikein noiden "varmuuskopioiden" kanssa.
     
  11. Kartaz

    Kartaz Guest

    Juu-u vai että sillä lailla no mutta pystyykö noita .003 tiedostoi aukasee??? en kyllä usko mutta kysyinpähän vaan.
     
  12. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei taas ota selkoo, mut jos ymmärsin mitä tarkoitit niin, jos on .001 -> aina sinne splitatun pakkauksen loppuun niin pystyy waikka winrarrilla.
     

Jaa tämä sivu