1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Project X ja pitkät .REC- tiedostot

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Juppepuputti 07.09.2012.

  1. Juppepuputti

    Juppepuputti Member

    Liittynyt:
    18.07.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo pitkään yrittänyt selvittää että mikä mättä, kun Project X: ssä muxaat esimerkiksi 3 tunnin leffan, niin kaikki on OK.
    Mutta jos laitat esimerkiksi 3 -osaisen TV-sarjan n.1 tunnin pätkät kokoelmaan ja yrität muxata ne yhteen .... ei onnistu ! , vaan videosta tulee aina vain noin 2 tunnin mittainen, vaikka lokin mukaan muunto etenee loppuun asti.

    Olen kokeillut myös "Merge" ohjelmilla liittää REC- tiedostot yhteen yhdeksi isoksi ... That´s OK,
    mutta Project X: ssä muxaus päättyy taas samaan kohtaan !!

    Apua pse ..
     
  2.  
  3. verovanki

    verovanki Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Näyttää tosiaan olevan noin, itsekin olen yhdistänyt project x llä vain kaksi pätkää yhteen aiemmin, niin ei ole tullut huomattua tuota.
    Testasin itsekin kolmella .ts tiedostolla, joista kaksi ensimmäistä yhdistyi, kolmas ei.
    Ajattelin sitten kokeilla, onko kyse jostain tiedostokoon rajoituksesta, no ei ollut.
    Testasin asian tekemällä kopion ensimmäisenä muxatuista tiedostoista, jotka yhdistin project x:llä. Ei ongelmaa tiedostokokokin oli yli 4 gigaa. No lisäsin kolmannen tiedoston, tuli ilmoitus : cannot find sequence header.. siihen muxaus loppuu ja kolmas tallenne ei yhdistynyt.

    Pitää yrittää selvittää onko kyse jostain project-x :n asetuksesta.
     

Jaa tämä sivu