1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Bravia: PaP toimii, mutta PiP ei

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Jupeliks 22.08.2011.

  1. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Otsikko kertoo kaiken. Kyseessä sonyn 32" tölsö (KDL-32EX500). Olen kytkenyt HDMI piuhalla tietokoneen kiinni ja kun optionssia painan, sieltä voi vain valita PaP:in, mutta ei PiP:iä. Mistä saisin sen toimimaan? Oon varma että olen sen joskus nähnyt valittavana, mutta nytpä ei ole missään...
     
  2.  
  3. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anyone...?
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    PiP vaatii toimiakseen kaksi erillistä viritintä. Siis tv ohjelmia katsellessa. Et oikein kertonut mitäyrität tehdä.
     
  5. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Olisiko kyse siitä että hän yritti saada telkkarin näyttämään sekä telkkarisignaalia että tietokoneen signaalia niin, että voisi PiPin avulla valita kumpaa katsoo?

    Kuulemma S-mallin Bravia ei tue tätä toimintoa, mutta W-malli tukee.
     
  6. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juurikin näin. Kuten sainoin PaP toimii, eli tulee 2 erillistä ruutua vierekkäin, mutta silloin tietokoneen näyttämäkuva on harmillisen pieni eikä tahdo saada selvää. PiPhän olisi Tietokoneen kuva koko ruudussa ja televisio pienempänä nurkassa. Television oma i-manual ohje härpäke kyllä näyttäisi että PiP on mahdollinen (valitsee vain option valikosta), mutta tosiaan ei valikossa ole kuin PaP... Joskus olen nähnyt myös PiPn mutta nykyään ei millään. Tietokone on siis vielä HDMI johdolla kiinni
     
  7. Jupeliks

    Jupeliks Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2007
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, elikkä huomasin että jos valitsen televisiosta sen vakiona olevan PC tulon, silloin PiP on valittavana. Mutta minulla PC on kiinni HDMI -kaapelilla, joten televisio ei nähtävästi älyä että kyseessä on PC. Elikkä miten saisin asetuksista laitettua että toi HDMI2 paikka on PC? (olen jo AV-tuloista muuttanut HDMI2 paikan nimen PC:ksi mutta ei ole auttanut)

    Edit: Huomasin, että jos vaihdan PC:n reson esim, 1280x1040, PiP tulee näkyviin. Miten siis saan sen toimimaan 1920x1080 resolla?
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2011

Jaa tämä sivu