1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Project X ja rec-tiedosto -ongelmia

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kajuran 14.07.2011.

  1. kajuran

    kajuran Member

    Liittynyt:
    15.07.2010
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli, en pysty muuttaamaan rec-tiedostoa Project X:llä Mp2-tiedostoksi... Olen nauhoittanut maksulliselta kanavalta ohjelmia, jolloin digiboksin ohjelmaluettelossa on sellainen dollarin merkki $ keltaisessa laatikossa. Noh, osa näistä laatikoista on puoliksi keltainen, puoliksi sininen. Ja nämä tiedostot pystyn muuttamaan Project X:llä mp2-tiedostoksi. Miksi? Ja en tiedä miksi osa on puoliksi keltaisessa ja puoliksi sinisessä laatikossa, vaikka ihan samalla tavalla olen kaikki ohjelmat nauhoittanut. Project X valittaa että "Cannot find sequence header". Mitä tämä tarkoittaa?

    Kiitos.
     
  2.  
  3. kajuran

    kajuran Member

    Liittynyt:
    15.07.2010
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisäksi, jos en pysty millään rec-tiedostoa muuttamaan. Onko olemassa ohjelmaa, joka toistaa tätä tiedostomuotoa? ainakaa VLC -player ei toista minulla. Ja jos poltan rec-tiedoston DVD-levylle, niin toimiiko se DVD-soittimissa?
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/897981/5468326

    Eli salatut tallenteet pitää ensin kopioida Topparissa salaamattomaksi.
    Sen takia se vlc:kään ei niitä suostu toistamaan...

    Ei sellaisenaan...
    http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-43/rec-tiedosto_dvd-levylle-863362/#5232482
    Vaiheita on aika monta ja tuo on aika vanha ohje.
    Nykyisin käsittelen Topparin tallennukset TSDoctorilla joka ei ole ilmainen kuin 30 päivää ja tallennan ne DroboFS:lle, josta MPEG-TS tiedostot on helppo toistaa melkein millä vaan, itsellä toiston hoitaa joko VLC tai Popcornhour C200:nen riippuen vähän senhetkisestä mielenlaadusta, säästyy ne deeveedeelevytkin...

    T: Vesku
     
    Viimeksi muokattu: 14.07.2011

Jaa tämä sivu