1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF 500PVRt EPG tallennus

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Qke 11.03.2010.

  1. Qke

    Qke Member

    Liittynyt:
    06.02.2010
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Olen yrittänyt etsiä ratkaisua jo vaikka mistä, olen käynyt nämä keskustelutkin läpi, mutten ole vastausta saanut.
    Saako Topfieldin TF 500PVRt boksiin laitettua tallennusasetuksia niin, että boksi nauhoittaisi aina vaikka 5min. pidempään, kuin mitä EPG:n mukaan ohjelma kestää? Usein ohjelman lopusta jää minuutti-pari näkemättä, koska ohjelmat tulevat myöhässä. Tiedän että yksittäisiin tallennuksiin tämä onnistuu helposti, mutta ei joka kerta jaksaisi, eikä aina muistakaan tehdä tätä säätöä.
    Ymmärtääkseni tämän haluamani ominaisuuden saa myös TAPeilla aikaiseksi, mutta niistä en ymmärrä yhtään mitään. Olen tämän kyseisen boksin ostanut eilen ja nyt kuulen ensimmäistä kertaa TAPeista. En millään jaksaisi ryhtyä asentamaan mitään lisäohjelmia boksiin, enkä varmaan osaisikaan.
    Jos tämä haluamani ominaisuus ei onnistu ilma TAPeja, niin osaisitteko neuvoa minulle sellaisen yksinkertaisen TAPin, jolla tämän ominaisuuden saisi käyttöön ja joka on helppo asentaa. Tarvitsen myös apua TAPin asentamiseen.
    Kiitos tuhannesti jo etukäteen kaikille, jotaka vaivautuvat auttamaan!
     
    Viimeksi muokattu: 11.03.2010
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
  4. Qke

    Qke Member

    Liittynyt:
    06.02.2010
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos Vesku!
     

Jaa tämä sivu