1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony vs. Luxor?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi nipsu_ 06.05.2004.

  1. nipsu_

    nipsu_ Member

    Liittynyt:
    06.05.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    perus-dvd:tä ostamassa ja aloittelijan kysymys: Gigantista Sonyn DVPNS330S vai Luxorin DV403? Myyjä kehui 10 e (joten hintaluokka molemmissa ihan sama) halvempaa Luxoria, väitti, että Sony nikottelee enemmän mm. poltettujen dvd:iden kohdalla, mutta tuttavilta (jotka eivät erityisesti ole asiaan vihkiytyneet) Luxor ei oikein saa merkkinä tukea... Joten miten on?
     
  2.  
  3. A.Hess

    A.Hess Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos noista kahdesta pitäs valita, itse Sonyn omistaneena ottaisin sen.

    Yksi hyvä miettimisen arvoinen soitin on varmaan myös Pioneer DV-360 (149e). Itse ostin sen Sonyn jälkeen ja olen todennet että se soittaa DVD-R levyt vielä varmemmin kuin Sony ja toistaa lisäksi DVD-MP3 levyt.

    -A.Hess-
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2004
  4. Voltaren

    Voltaren Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    614
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kyseisistä mallinumeroista en kyllä tiedä mutta postaanpa kuitenkin.

    Pakko myöntää että nykyään Sony on todella huippu merkki. Mutta ehkä juuri heikoimpana lenkkinä pidän Sonyn dvd soittimia. Siksi että niissä on lähes poikkeuksetta ihmeellisiä puutteita. Esim toistaa RW levyjä mutta ei R levyjä (puutteet lähes aina kotipolttoisissa levyissä), puutteliset linjalähdöt yms ja parin vuoden kokemuksen mukaan laitteiden elinkaari on varsin lyhyt. Esim useilla tutuilla on Sonyn dvd soittimet hajonneet parin vuoden käytön jälkeen. Plussana tietysti muut ominaisuudet, joiden johdosta laitteet keikkuvat aine esim TM lehden testien kärkisijoilla. Tosin koska kyseistä mallinumeroa en tunne, saattaa tilanne olla toinen.

    Kun taas Luxor on tehty kestämään.
    Itselläni muutama luxor tuote ja elinikä todella kiitettävä.

    Vertaile ominaisuuksia ja tee sitten vasta päätös :)
     

Jaa tämä sivu