1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Firefoxiin PIP-ikkuna tai jokin vastaava?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi P_N 21.12.2009.

  1. P_N

    P_N Member

    Liittynyt:
    30.11.2009
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!

    Tulipahan sellainen mieleeni, oliskohan mahdollista, joko Firefoksiin tai johonkin muuhun selaimeen mahdollista saada sellaista toimintoa, että voisi katsoa nettivideostriimiä selaimessa siten, ettei se jää alle, kun jotain muuta sivua selailee. Eli videokuva olisi aina päälimmäisenä.

    Jonkinsortin PIP-kuva, tai siten, että selain itsessään jäisi päälimmäiseksi, kylläkin itse sopivan kokoiseksi säädettynä. Voisi samalla katsoa videovirtaa, kun tekee/selaa jotain muuta.

    Kiitokset mahdollisista vinkeistä. :)
     
  2.  
  3. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen totutellut käyttämään selainta "non-fullscreeninä" koska totuus on, että selain vie turhaa tilaa näytöltä, koska esim widescreenillä jää puolet tyhjää tilaa.
    Tässä kuva minun tavastani...
    Tossa saa näppärästi vieressä videostreamin olla pyörimässä ja esim mese samalla :)
    Kannattaa oikeasti totutella tohon, aluks tuntuu hölmöltä mutta tottumisen jälkeen paluuta ei ole :)
     
  4. P_N

    P_N Member

    Liittynyt:
    30.11.2009
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, aivan hyvä vinkki :) Täytyypi kokeilla, jos vaikka itsekkin onnistuisi tottumaan tuollaiseen tsydeemiin.

    Kiitti!
     

Jaa tämä sivu