1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Half Life Sound Selector (HLSS)

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Masi_ 18.06.2009.

  1. Masi_

    Masi_ Member

    Liittynyt:
    10.03.2009
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelmana olisi siis kyseisen ohjelman käyttö. Jos joku tietää ohjelmasta paremmin, voisi hiukan ohjeistaa sen käytössä, koska en yksinkertaisesti saa sitä toimimaan. Ja englannin kieli ei ole parhaimmasta päästä, joten ohjeet mieluiten suomennettuna vaihe vaiheelta mitä täytyy tehdä.

    Kiitos jo valmiiksi teille jotka olette halukkaita auttamaan + ja tiedätte ohjelmasta!
     
  2.  
  3. Jers1

    Jers1 Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2008
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerroppa aluksi, mitä peliä aiot käyttää sen kanssa?
     
  4. Masi_

    Masi_ Member

    Liittynyt:
    10.03.2009
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, elikkäs tarkoituksena käyttää Counter-Strike Sourcen kanssa kyseistä ohjelmaa.
     
  5. Masi_

    Masi_ Member

    Liittynyt:
    10.03.2009
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen saanut ohjelman toimimaan jo viime kuussa, mutta nyt ilmeni tällainen ongelma että hlss lakkasi toimimasta. Kun painan esim, "f1", polku vilahtaa ylhäällä, mutta kun painan "del" eli nappia josta soittimen pitäisi mennä päälle, ei tapahdukaan mitään?Tapahtuneen jälkeen olen poistanut koko ohjelman ja asentanut uudelleen, mutta ei toimi. Myös uudestaan bindausta olen yrittänyt, mutta sekään ei auttanut, miten saan hlss toimimaan taas?

    E: Ohjelmalla on tarkoitus soittaa musiikkia omalla serverillä kaveriporukan kesken, eli tästä ei koidu haittaa yleisillä palvelimilla pelaaville.
     

Jaa tämä sivu