1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Wolfenstein Enemy Territory kanssa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Enteri 15.06.2009.

  1. Enteri

    Enteri Member

    Liittynyt:
    15.06.2009
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tätä ongelmaa ei ennen ole ollut kunnes nyt.

    Juu eli oon pelannut kyseistä peliä jo kauankin aikaa ongelmitta ja olen poistanut sen kauan aikaa sitten. Nyt tuli hirvee himo alkaa taas sitä pelaan, latasin pelin Peliplaneetalta, asensin ja aloin pelaileen. Muutamien minuuttien päästä peli tilttas ja tuli error jossa luki "et.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava.". Mitenköhän saisin ongelman korjattua? Olen myöskin kokeillut pelin lataamista muilta sivuilta. Huom. ei ole warea!

    Olen montakin kertaa poistanut ja uudelleenasentanut mutta tuloksetta. Olen myöskin aina poistamisen jälkeen poistanut kyseisen kansion, kun sinne aina jää se vaikka onkin peli poistettu. Olen myöskin CCleanerillä korjannut rekisterin ja puhdistellut, mutta taas tuloksetta. Alkaa pikkuhiljaa ässät loppumaan, joten apu ois hyvä ;)
     
  2.  
  3. Tolexi

    Tolexi Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ihan sama ongelma! eI AUTA yhtään mikään, missä voi olla vika?
     
  4. Tolexi

    Tolexi Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä virustorjunta/palomuuri sul on? Mä vaihoin f-securen avastii ni johan alko pelittää. asensin myös zone alarmin
     
  5. masag

    masag Member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kai olette kaikki patchit asentaneet?? ja mikähän windows teillä on??
     

Jaa tämä sivu