1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hankkimassa Logitech mx518 hiirelle korviketta.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MarsWin 11.06.2009.

  1. MarsWin

    MarsWin Regular member

    Liittynyt:
    24.04.2008
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi!

    Eli tuo pelihiiri on palvellut minua erittäin hyvin ja kulumaa on selvästi monien satojen pelituntien aikana tullut:D Suositelkaas minulle yhtä hyvää tai jopa parempaa pelihiirtä, joka maksaisi ehkä hiukan vähemmän kuin tämä mx518(ainakin Jimmssillä maksaa ~30€).
    Edit. Ja hiiressä voisi olla myös ne kaksi sivupainiketta(nettiä käyttäessä kätevät kun menet edellisille sivuille, napsautat vain nappulaa:D)
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2009
  2.  
  3. kirkiisi

    kirkiisi Member

    Liittynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitevertailusta kannattaa tutkiksella mitä ihmiset käyttävät/tykkäävät/suosittelevat.

    Itsellä on OCZ Equalizer- hiiri joka on palvellut erittäin hyvin, onhan tuo symmetrinen hiiri muttei ole minua haitannut. Dpi:n vaihto lennosta on erittäin kätevä, rulla on jykevä ja laser- tekniikka toimii erittäin hyvin ainakin Steelpadin kanssa.
     
  4. MarsWin

    MarsWin Regular member

    Liittynyt:
    24.04.2008
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos ehdoituksesta, unohdin mainita yhden asian, tarvitsen aika ison hiiren, koska olen isokätinen.Kämmenen ja ranteen rajasta mitattuna keskisormeen, on kämmenellä pituutta 19 cm ja leveyttä kämmenen leveimmästä kohdasta toiseen reunaan on 12 cm.
     
  5. mursu4

    mursu4 Guest

    Siis onko tuo mx518 pieni, vai?

    Itse ottaisin samanlaisen tilalle, tai sitten tämä g5, minulla on toiminut hyvin, jimmyllä hitaa tälle joku vähä reilu 30€.

    Jos tosi isoa hiirtä tarvitset, niin olisko ollu microsoftin joku explorer tms?
     
  6. Flobat

    Flobat Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2005
    Viestejä:
    585
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos palmilla pelaat niin deathadder voisi toimia oikein hyvin..

    itselläkin kohtalaisen kokonen koura johoi ei g5 sovi. death adder palveli reilut 4000 tuntia ja siirtyi juurikin vara hiireksi.

    Jos mahdollista niin kokeile lachesista kouraasi.. vaikka onkin turhan hintava niin tuntuu sopivan omaan käteen paremmin kuin yksikään muu.
     

Jaa tämä sivu