1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua kaivataan World in conflict

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mahtaja 06.06.2009.

  1. mahtaja

    mahtaja Member

    Liittynyt:
    06.06.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro

    Eli pähkinä olis tarjolla sille kuka osaa neuvoa tätä idioottia sen verran et sais WIC:in moninpelin toimimaan.

    Eli itellä on sama vika kuin monella muulla (ainakin massgaten foorumin perusteella), etten saa World in conflictin servuja näkymään, enkä pysty niihin liittymään. Tiedän et ongelma on mitä ilmeisemmin adsl modeemin/reitittimen asetuksissa, porteissa, NAT:issa sun muussa. Tietokoneiden kanssa olen puuhannut enemmän tai vähemmän yli puolet iästäni mutta tämä reitittimen porttiee/firewalin ja NATin säätö on jotain aivan uutta ja hepreaa minulle.

    Eli viisaammat antakaas pikku vinkkiä miten pääsisin tän ongelman kanssa etiä päin, yrityksistä huolimatta en ole saanu säädettyä toimivaa yhdistelmää motukasta/reitittimestä jolla pääsisin nettiin pelaamaan kyseistä peliä.

    Tässä olis tietoa käyttävistä ohjelmista ja laitteistoista, eli kone on Asus G2sg, palomuurina comodo j virustorjuntana antivir, sen verran tiedän etteivät nuo blokkaa yhteyttä pelin kanssa, vaan kaikki on kiinni tosta modeemista/reitittemestä ja sen säädöistä.

    Karkeasti jos olen yhtään perillä, tulisi minun ilmeisesti määrittää koneelle kiinteä/staattinen IP, jotta voin yrittää määrittää oikeat portit pelille ja/tai kytkeä palomuuri pois päältä ja laittaa modeemi DMZ tilaan, jonka avulla Online pelaaminen voisi olla mahdollista?

    Tämä murheen kryyni on mallia Buffalo Airstation wbmr-g125. Ja tässä on linkkiä sen manuaaliin jos sieltä joku viisaampi ja enemmän perehtynyt voisi löytää mahdollisesti oikea asetukset, mitä kytkeä päälle jne.

    www.buffalo-technology.com/support/getfile/?WBMR-G125_Manual_Final.pdf

    Kuten huomata saattaa tiedosto on PDF muodossa.

    Ja tässä on linkkiä massgaten aihetta koskevaan keskusteluun, mistä minä en tajua juuri mitään.

    http://www.massgate.net/read.php?28004,41962,page=1

    Kaikki apu ja vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita, kiitos jo etukäteen ja anteeksi pitkähkön viestin puolesta.
     
  2.  
  3. BlackPawn

    BlackPawn Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeileppas pistää viesti tonne verkko-aiheiden puolelle, siellä varmaan osaavat auttaa! :)
     

Jaa tämä sivu