1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Antec nine hundred two ja corsair vx450w,kannattava?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi shalloa 25.05.2009.

  1. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tollaset on uuteen koneeseen tulossa ja mietin nyt vähän kun virtis ei ole modulaarinen(budjetti ei oikeen anna periks ostaa hx520) niin tulee M3A76-CM emo,hd4890,2x kovoa...tuleeko ne johdot rumasti, vaikka yrittäs vahän piilotella?Ja mikä olisi hyvä kilpailija samassa hintaluokassa kyseiselle kotelolle.Kotelon pitää olla tyylikäs,ikkunallinen ja pölynsuodattimet.

    Shalloa kiittää ja kumartaa!


    Edittiä: unohdin että suositelkaa myös hienoja tuulettimien säätöpaneeleja.Olen ajatellut scythe kaze master:ia.
     
    Viimeksi muokattu: 25.05.2009
  2.  
  3. NimQo

    NimQo Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2009
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä johdot saa piiloon viriteltyä, vähän nippusiteitä ja mielikuvitusta :D Muita vaihtoehtoja olisi esim. NZXT Tempest tai CoolerMaster HAF 932
     
  4. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok,ehkä toi haf vähän liian kallis mulle ja tosta tempest:istä on ollut huonoja juttuja.Sitä kyllä ittekkin ajattelin kun tossa vieressä on romukone ja johdot tursuaa joka nurkasta niin tossahan ne on sellasessa sukassa ja muutenkin.Eli ostan pussillisen uv-hohtavia nippusiteitä kun koteloon tulee uv-valo :D
     
  5. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Henry_FIN

    Henry_FIN Regular member

    Liittynyt:
    30.12.2008
    Viestejä:
    1,032
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Johan nyt on helvetti. Eikö ne säännöt ole vieläkään tutut, vaikka Member-tason verran on tullut viestiä laitettua? Ilmeisesti juurikin tuon viestini yläosassa olevan lainauksen mukaisia viestejä on käytetty post counttia kasvattamaan ja täten on saavutettu tuo taso.

    Edit: Kylläpäs sitä osataan olla kärsimättömiä. Aina ei vastaus tule samana päivänä kuin itse on viestin laittanut, vaikka kuinka haluaisi. Minulla on ollut yksi viesti vailla vastausta vähän reilu 6 viikkoa, eikä tunnu missään.

    Hanki vaikka Antec 300 ja tee siihen itse ikkuna, näin säästyy helvetisti rahaa, jotka voikin sitten kuluttaa kaiken maailman pimppivaloihin ja muuhun turhuuteen :)

    Jos ei piuhoja saa riittävän hyvin jemmaan, tee powerin viereen reikä, siihen peltiin jossa emolevykin on, ja patentoi piuhat sinne taakse jemmaan. En tiedä toimiiko, kun en ole jaksanut kokeilla. Tosin omassa powerissa saattaa olla vähän turhan paljon johtoa siihen hommaan.

    Tuosta säädinpaneeli: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/ZM-MFC1-PLUS-BL?t=false
     
    Viimeksi muokattu: 27.05.2009
  8. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok,ei tarvi raivota!
    En tiennyt että ei saa uppia ja oli kiire kun näistä viesteistä ei ole enää apua,mutta kiitos.Eilen illalla isukki innostu ja meni tilaamaan koneen(vihdoin!). Enään ei tarvi tehdä aiheita.
     
  9. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. shalloa

    shalloa Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2008
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kuitenkin tiedän ja seuraavalla kerralla olen viisaampi.
     

Jaa tämä sivu