1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

A-Link DTU(h) ei toimi

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi DigitOuch 20.05.2009.

  1. DigitOuch

    DigitOuch Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ole löytänyt mistään tähän versioon päivityksiä (DTU ja DTU (m) versioihin löytyi)ja ostin tämän, koska myyjä sanoi, että tämän pitäisi toimia SP3:ssa kun minulla on myös tämä vanhempi versio DTU(m)joka ei toiminut edes ajurien päivityksen jälkeen kun olin päivittänyt SP3. Olen poistanut tietenkin vanhat ajurit ja tuon vanhemman tikun ennen kuin aloin asentamaan uutta. Olen yrittänyt ProgDVB:llä ja ArcSoftin Total Medialla mutta ei toimi. Total Media kyllä löytää laitteen, mutta sanoo "The Device is not available or is being used by another application. Please close any applications that may be using the device and try again." ProgDvb löytää myös laitteen mutta kanavien haku ei toimi. Olen yrittänyt tuolla piiska-antennilla ja myös talon antennilla. Ennen SP3 päivitystä tuo vanhempi tikku toimi täydellisesti, niin tekstityksien kuin kanavien osalta.

    Tietääkseni mikään muu ei käytä tuota laitetta kun nyt ainoa asennettu ohjelma on Total Media ja ajurit on asennettu. Mikä ihme voi olla syynä, kun ajurit on asennettu levyltä ja kone ilmoitti, että laite on valmis käytettäväksi. Mutta miksi tuo Total Media ei tunnista sitä? Konetta on käynnistetty uudelleen ties kuinka monta kertaa ja tuo ärsyttävä Total media jaksaa jankuttaa tuota samaa viestiä. Jääkö ainoaksi keinoksi popistaa tuo SP3? Miten saisin selville jos joku muu softa käyttää tuota tikkua? Mielestäni kun ei voi käyttää. On vähän tylsää kun ei ole televisiota ja digiboxia eli ei voi edes katsoa TV:tä.
     
  2.  
  3. DigitOuch

    DigitOuch Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Selailin googlea ja tulin siihen tulokseen että koneen USB ajurit saattaa olla vanhoja, koska nämä on asennettu siitä levyltä joka tuli koneen mukana enkä ole päivittänyt ajureita. Kone on Fujitsu Siemens Scaleo P. Yritin fujitsun sivulta etsiä päivityksiä ja käytin sitä serial number readeriä, että löytyis sopivat ajurit mutta sitten tulikin tälläinen viesti:

    " An error has occured
    Unfortunately, a product could not be identified based on your input. Please try again or select a product using the product assistant."

    Mitenköhän saan uudet ajurit, jos fujitsu ei edes tunnista konettani? Tuo product assistant on myös hyödytön.
     
  4. hugelo75

    hugelo75 Member

    Liittynyt:
    22.05.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo minulla sama vika viikon yrittänut asentaa ei onnaa ...välillä poistanut kokonaan ja tssa uusiksi
     
  5. DigitOuch

    DigitOuch Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  6. DigitOuch

    DigitOuch Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin nyt testattu Presto PVR-nimisellä ohjelmalla. Löyti kaikki kanavat ja näkyy hyvin. Mutta olen huomannut että tässä preston ohjelmassa pätkii aika lahjakkaasti ja niin se tekee nytkin. Total mediassa ei kauheasti pätkinyt, mutta kun ei toimi kyseisellä ohjelmalla. Eli vika ei ollut tikussa vaan käytettävissä ohjelmissa kun ei näkyny. Ja tuo isompi kaukosäädin ei toiminu prestossa, mutta litteä kake joka tuli vanhemman DTU(m) version kanssa toimi hyvin.
     
  7. hugelo75

    hugelo75 Member

    Liittynyt:
    22.05.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä latasit Presto pvr.? oliko ilmainen
     
  8. DigitOuch

    DigitOuch Member

    Liittynyt:
    10.12.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ladannut mistään, kun minulla oli ennen Mega Skyn digitikku jonka mukana tuli tuo softa. Löysin levyn ja päätin kokeilla sitä.
     
  9. hugelo75

    hugelo75 Member

    Liittynyt:
    22.05.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no joo nyt alkoi total media toimaan ja toimii kuin unelma. Oli vain onneton antenni viritys. Vaikka normaalit boksit toimii haraantennilla signaalit ei riitä a-linkille. Pääasia että vika löytyi
     

Jaa tämä sivu