1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

medieval total war 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Ancher 09.05.2009.

  1. Ancher

    Ancher Member

    Liittynyt:
    05.02.2009
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo elikkä onko miten hyvä peli ja pyöriikö tällä: rm-70 (2.0Ghz), 2gb ram, näyttis ati mobility radeon HD 3470 hybrid x2?
     
  2.  
  3. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli sinulla on kannettava. En usko että toimii kovin hyvin koska kyseinen peli tökkii omallakin koneellani. Mutta itse en kyllä edes pidä siitä Rome total war on paljon parempi.
     
  4. alakoo

    alakoo Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2008
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mielestäni aivan erinomainen peli. Vaikka tuo kokki99:llä tökkii ( en ymmärrä kyllä miten tuolla raudalla ) niin uskon että voisi ihan siedettävästi pelata. Itse pelaan jopa huonommalla näyttiksellä. Lataa demo ja kokeile, ennen kun koko pelin hankit!
    Tuosta Romesta, että se pyörii todella heikolla raudalla olematta silti ruma. Sen kamppanjamapista en erityisesti pidä, mutta sehän on ihan makuasia.
     
  5. Kokki99

    Kokki99 Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2008
    Viestejä:
    4,037
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No oon laittanu sen täysille mut se tökkii kyl vasta jos on jotain 3000 sotilasta kentällä. Ja se taitaa vaati enemmän prossulta kun mitä näyttikseltä. Jotenkin en vaan tykkää siitä kampanja osuudesta just rakentamisesta ja joukkojen koulutushommasta.
     

Jaa tämä sivu