1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer Barracuda kuuloke ongelma...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mocca_ 31.03.2009.

  1. Mocca_

    Mocca_ Member

    Liittynyt:
    09.09.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs olen tehnyt yhden keskustelun mutten saanut kunnollisia vastauksia... Joten kerron koko homman nyt uusiksi.
    Olen ostanut kyseiset kuullokeet ja Creativen Sound Blaster 7.1 24-bit äänikortin en ole varma onko audigy LS vai SE .
    Ensimmäiseksi ongelmana oli se ettei kuullokkeista irtoa tarpeeksi bassoa eikä ääni mielestäni kuulostanut aivan 5.1:tä ja myös kuulokkeen narun varressa oleva säätö keskuksen REAR, BASS ja CEN nuppien säätäminen ei auta. Huomasin tässä vasta ettei Kuullokkeiden muut piuhat (Oranssi ja musta) eivät vaikuta mitään vaikka ne irrotetaan. Eli onko kuulokeet rikki vai muuten vaat tämä Shaisse äänikortti ei tajua niitä. :D Vastauksia olisi tällä kertaa mukava saada...
     
  2.  
  3. neverlife

    neverlife Active member

    Liittynyt:
    05.05.2008
    Viestejä:
    1,018
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Mocca_

    Mocca_ Member

    Liittynyt:
    09.09.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps... Nuo säätö jutut oli kyllä ovat sb x-fi ajureilla joita minulla ei ole .
    Joo mutta kumminkin sain toimimaan nämä 5.1 kun laitoin sen cmss 3d modin päälle. Mutta bassoa ei kyllä vielä irtoa vaikka säädöt ovat täysillä. Voiko se vain olla laiska basso näissä kuulokkeissa. Onko itselläsi kokemusta asiasta ?
     
  5. Mocca_

    Mocca_ Member

    Liittynyt:
    09.09.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai no periaatteessa Koko basso johto eikä basso rulla tossa säätö vempelees pyöritteleminen ja irrottaminen auta. Eli ei basso lainkaa.
    Nyt on enää ongelmana basso, onko ideoita :D?
     
  6. Mocca_

    Mocca_ Member

    Liittynyt:
    09.09.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisäyksenä viel ettei tuolta Playback controlista voi säätää sitä bassoa jota kuvasta näytit
     

Jaa tämä sivu