Olen entinen wowin pelaaja ja ajattelin alkaa pelaamaan guild wars nightfallia kun tajusin juuri miten typerä ja tylsä wowi on . Kuitenkin itse asiaan. Että tarviiko tuo nightfall jonkun alkuperäisen GW pelin niinku wowissa wotlk ja tbc vaati alkuperäisen? Kiitos vastauksistanne
Ei tarvitse alkuperäistä GW:tä tuo nightfall, mutta tuo uusin Eye Of the North vaatii 20 lvl hahmon ja tietääkseni myös nightfallin.
eye of the north toimii kunhan on mikä vain aiempi guild wars eli siis ei ole pakko olla nigthfall. itse omistan kaikki ja voin sanoa että sen alkuperäisin GW:n läpipeluu on ainakin omasta mielestäni paras koska siinä joutuu tekemään töitä että pääsee 20 lvl:ksi, factionssissa ja nigthfallissa on 20lvl jo varmasti muutamassa päivässä vaikkei peliä olisi aiemmin pelannut, joka söi peli intoa ainakin omasta mielestäni. E:ja tosiaan nigthfall ja factions toimii vaikka ei muita olisikaan.
Mutta pakko kysyä, että aloitatko GW:n pvp:n vai RP:n takia? Meinaan jos pvp:n niin sitten ymmärrän hyvin valintasi, koska GW on puhdas pvp peli. Mutta jos RP:n (roolipeli) niin sitten en suosittele ollenkaan.