1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Guild wars kysymys

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi pankken 05.03.2009.

  1. pankken

    pankken Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen entinen wowin pelaaja ja ajattelin alkaa pelaamaan guild wars nightfallia kun tajusin juuri miten typerä ja tylsä wowi on :).
    Kuitenkin itse asiaan.
    Että tarviiko tuo nightfall jonkun alkuperäisen GW pelin niinku wowissa wotlk ja tbc vaati alkuperäisen?
    Kiitos vastauksistanne
     
  2.  
  3. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tarvitse alkuperäistä GW:tä tuo nightfall, mutta tuo uusin Eye Of the North vaatii 20 lvl hahmon ja tietääkseni myös nightfallin.
     
  4. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    eye of the north toimii kunhan on mikä vain aiempi guild wars eli siis ei ole pakko olla nigthfall.

    itse omistan kaikki ja voin sanoa että sen alkuperäisin GW:n läpipeluu on ainakin omasta mielestäni paras koska siinä joutuu tekemään töitä että pääsee 20 lvl:ksi, factionssissa ja nigthfallissa on 20lvl jo varmasti muutamassa päivässä vaikkei peliä olisi aiemmin pelannut, joka söi peli intoa ainakin omasta mielestäni.

    E:ja tosiaan nigthfall ja factions toimii vaikka ei muita olisikaan.
     
    Viimeksi muokattu: 05.03.2009
  5. pankken

    pankken Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo ostan nyt alkuun vaa ton nightfallin, katotaa sitten eteen päin
     
  6. stargiver

    stargiver Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2007
    Viestejä:
    643
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta pakko kysyä, että aloitatko GW:n pvp:n vai RP:n takia? Meinaan jos pvp:n niin sitten ymmärrän hyvin valintasi, koska GW on puhdas pvp peli. Mutta jos RP:n (roolipeli) niin sitten en suosittele ollenkaan.
     

Jaa tämä sivu