ATI Asus A9250 AGP 128 Mb näytönohjain vinoilee ja omistaja lähellä hermoromahdusta

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Trilogiar 02.03.2009.

  1. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Molskis!

    Elikkäs otsikon mukainen vanhahko grafiikanpyörittäjä.

    Eli näyttis oli alussa jo aika paska. Tökkiä rymmyytti peleissä minkä kerkesi ja teki pelaamisesta yhtä helvettiä. Noh minä sitten poistin ajurit koneelta ja löin uudet perään.

    Olin siinä sitten naama näkkärillä, kun näyttö toimi kuten pitää! Joo... Iloa ei kovin kauaa kestänyt kuten arvata saattaa. Seuraavan kerran kun koneen pistin käyntiin niin oltiin samankaltaisessa tilanteessa - tosin ei yhtä pahassa - jossa peli bugasi kuin naapurin Hilta. Mjoo... Mie sitte olin tietty ihan hiilenä.

    Asensinpa ajurit uudestaan... Toimii taas hyvin jonkun aikaa, mutta taas alkoi sama lagaaminen.

    Elikkä siis taas ollaan lähellä päreen palamista ja verenpaine nousee jo kovaa kyytiä. Onko BIOS:ssa jotain vai Koneessa??

    Koneessa 2MB keskusmuistia, ja prossu 2,6 - vanha rousku sekin- mutta pitäis kyllä tämän kokoonpanon pyörittää NWN1:stä... Vaati prossulta 400Mhz, näyttikseltä 16MB ja keskusmuistia 128MB.

    AUTTAKAA!!
     
    Viimeksi muokattu: 02.03.2009
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Päivittänyt piirisarjan ajurin ?
     
  4. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ööh mikä se on ja mistä sen löytää koneelta?
     
  5. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oli totaalisen pakko nostaa tämä viesti ylös, kun näyttää tätä viestiä tänne näytöohjain keskusteluun sitä vauhtia puskevan.

    Sitäpaitsi olen todella avun tarpeessa ja olisin siis todella kiitollinen kaikenlaisista vinkeistä. Meinaa on sen verran outo ongelma, että tahtoo olla vaikea löytää mitään englanniksi googlesta.

    Olen jo 5 kertaa nuo ajurit asentanut uudellee sen takia, että ne toimisivat edes hetken aikaa. Joudun asentamaan ajurit aina uudelleen, kun haluan pelata.
     
  6. benq89

    benq89 Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    outoa on, mutta pakko todeta että ladan hinnalla ei saa mersua
    ja kun alkaa olla jo noinkin vanha rauta kyseessä niin voi hyvinkin mennä leikkimiseksi saada toimimaan kunnolla tuo kokoonpano
     
  7. Artsigon

    Artsigon Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aja jollakin ohjelmalla ne ajurit pois niin puhistaa kunnolla. Myös aja virusturvat ja CCleaner. Puhdista pölyt kortista niin sitten pitäisi alkaa pelaamaan hyvin.

    Ainakin minun ikivanhassa tein näin niin johan alkoi pelittää ;).
     

Jaa tämä sivu