1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call of Duty: United Offensive ongelma asennuksessa.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kessumies 22.02.2009.

  1. Kessumies

    Kessumies Member

    Liittynyt:
    22.02.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä kun asennan Call of Duty: UO:ta ja asennus on jo lopuilla rupee kone valittaan erroria. Ensin tulee Call of Duty: United Offensive error E:\Setup\Data\uo\uo_cgame_mp_x86.dll. Veify that and then you can access it. Tämän errorin ns. Koodi on error 1305. Ja siitä voi myös painaa että yritä uudelleen ja sitten se vaan jankkaa samaa. Kun painan että peruuta, tietokone kysyy haluatko varmasti lopettaa ja painan että joo nii sitteen pukkaa jo toista erroria että "Fatal error during Installion" ja käsketään ottaamaan yhteyttä sivuille msdn ja msi.chm . Tämän errorin koodi on error 1603. Siitä sitten painetaan ok ja asennus loppuu. Voisiko joku kertoa miten pääsisi näistä erroireista yli. Ja olen kokeillut ainuastaan sulkea viiruksientorjunnan käytöstä. Apua pliis!.
     
  2.  
  3. emp500

    emp500 Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2007
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Katsoppa onkos sinulla se "E:\Setup\Data\uo\uo_cgame_mp_x86.dll" tiedosto ja onko se käytössä (KAIKKI OHJELMAT POIS KÄYTÖSTÄ!)
    2. Ajappa se asennus ohjelma yhteensopivuustilassa "Windows 2000"
    1.b. Etsippä googlesta ja lataa se "uo_cgame_mp_x86.dll". (jos ei ole; eli kopioi asennustiedostot vaikka c:/uo/ + kopioi se ladattu "uo_cgame_mp_x86.dll" sinne "C:\uo\Setup\Data\uo\":iin.)

    Olinko epäselvä? :D
     
    Viimeksi muokattu: 22.02.2009
  4. Kessumies

    Kessumies Member

    Liittynyt:
    22.02.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole mikään tietokone nero:D. Mutta kyylämää tosta jotain ymmärsin. Elikkä kun laitan Cod:Uo:n Asennus levyn pyörimään niin menen silloin äkkiä E:\ kansioon ja sitten tiedostot tulevat näkyviin (ainakin mulla) ja sitten menen Setuppeihin sieltä dataan niin tämä uo_cgame_mp_x86.dll on suoraan datan sisällä. Eli pitääkö minun siirtää tää viimeksi mainittu tiedosto tähän uo tiedostoon?. Siis tämä uo tiedosto on datan sisällä myös. Ja jos siirrän sen niin voiko sitä siirtää enää takas vai sekoaako peli ja asennuslevy?. Ja vielä lisäks että toi uo_cgame_mp_x86.dll on eri tiedosto mitä itse uo tiedosto ja kummatkin näistä ovat tämän datatiedoston sisällä.
     

Jaa tämä sivu