1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta wlan-modeemia - Linksys vai ZyXEL

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi iddqd 19.02.2009.

  1. iddqd

    iddqd Member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Noi ei nyt ihan samoja laitteita ole, Linksys tarvitsee kaveriksi vielä ADSL- tai kaapeli modeemin.
    Itselläni on tuollainen Zyxel P660HW-D1 ja olen ihan tyytyväinen siihen ollut, helppo konfiguroida. Mutta jos modeemi jo löytyy niin ostaisin Linksys:in.
     
  4. iddqd

    iddqd Member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No katos vain, olinpa hienosti ite perehtyny asiaan.. Oishan tuossa valmiina jo jonkinlainen modeemi, muttei haluttais erillistä reititintä.. Linksysillä ei siis vissiin ole mallia jossa ois modeemiki?

    Oiskohan jollain muulla valmistajalla jotain varteenotettavaa ehdokasta ZyXELin kanssa kilpailemaan?
     
  5. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ZyXel. helppo käyttää ja toimii kuin se kuuluisa junanvessa, ja halpa. WLANin kantomatka ei välttämättä paras mahdollinen, mutta meillä 160 neliöises ykskerroksises talos piisaa joka nurkkaan.
     
  6. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä on tuo kyseinen Linksys (ei kylläkään käytössä tällä hetkellä) ja ei siitä pahaa sanottavaa ole. Itse olen vakiofirmiksellä tuota käyttänyt, ihan riittävä minun mielestäni. WLANin kantomatka tuossa on kahden antennin ansiosta hiton hyvä.
    Niin ota sitten huomioon, ettei tuossa Linksysissä ole ADSL-modeemia.
     
  7. comoros

    comoros Member

    Liittynyt:
    05.10.2007
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on tuo mainitsemasi Linksys orkkissoftalla kaapelimodeemin kanssa ja pelittä hyvin.Laitoin "tehoantennit" alkuperäisten tilalle.Suosittelen Linksysiä.
     
  8. iddqd

    iddqd Member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllähän tuo Linksys lähtisi mukaan jos siinä olisi modeemi.. Mutta pitää varmaan ottaa ZyXEL niin olisi yksi laatikko vähemmän sähköä ja tilaa kuluttamassa.. Kiitos kaikille kommenteista!
     
  9. comoros

    comoros Member

    Liittynyt:
    05.10.2007
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllähän niiden muuntajien yms. johtojen jemmaamisessa oma homma on....Mulla oli testissä yksi Zyxelin adsl ilman wlania ja toimi paremmin kuin "Telehelli".Varmasti tuo on hyvä ostos ja ajaa asiansa.
     

Jaa tämä sivu