1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hiiri ei "muista" asetuksian (habu)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MugE 17.02.2009.

  1. MugE

    MugE Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs on alkanut ärsyttämään hiiressä tällainen pieni rasittava ominaisuus... Eli aina kun koneen käynnistää on hiiri mielettömän kankea kun se asettaa herkkyyden minimiin "deffault" asetuksena ja aina pitää näpsytellä herkkyydet kohdilleen uudestan (ja kyllä olen yrittänyt tallentaa asetukset yms). Tämä alkaa vähän rassaamaan jo pidemmän päälle. Eli onkos kellään mulla samoja ongelmia tuon mikkisoftan habun (eikös tää ole kuiteskin razerin tekele?) kanssa. Hiiri on mielestäni muuten hyvä ja kivasti käteen käyvä niin olisi mukava saada se pelaamaan kunnolla!
     
  2.  
  3. FoFNubian

    FoFNubian Regular member

    Liittynyt:
    16.04.2008
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 28.02.2009
  4. MugE

    MugE Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä just ostin uuden samanlaisen hiiren ja sen kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa... Eli siis hommasin saman rotan uuteen koneeseen mikä on ollut tuossa vanhassa koneessa ja tällä on selvästi parempi muisti he he Täytyy koittaa asentaa toi vanha rotta tuon uuden asennuslevyllä vanhaan koneeseen ja kattoo josko senkin muistit paranee =P jos ei niin täytyy kokeilla tuota päivitystä

    btw mielestäni hemmetin hyvä hiiri! Sopii omaan kouraan hyvin ja on mukavan tarkka ja tarpeeki näppäimiä eikä yhtään liikaa tai liian vähän... valoja ei välttämättä tarviisi olla, mutta kyllä ne sietää...
     
  5. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kaverilla ollut samoja ongelmia, kuulemma tekele toimii paremmin copperheadin ajureilla kuin omillaan....
     

Jaa tämä sivu