1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sagem HD PVR 101-ST

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi huhtami1 13.02.2009.

  1. huhtami1

    huhtami1 Guest

    Tulipa tuollainen boksi takuuvaihtona kun Grundig pimahti.

    Nyt on tulossa jo kolmas Sagem kun kaksi aikaisempaa ei ole toiminut !

    Elikkä Kaikki muu toimii mutta boksi ei ota kaukosäätimen komentoja sisään kuin erittäin satunnaisesti. HDMI yhteensopivuusongelma mutta ei toimi scartillakaan sen paremmin. Canalin asiakaspalvelu oli sitä mieltä että on jokin valaistusongelma joka sekottaa säätimen ja laitteen informaation ? Enpä ole aikaisemmin kuullutkaan moisesta kun kaikki laitteet ovat toimineet ihan missä valossa vaan.

    Olisikohan kellään tietoa miten saada kake oimimaan boksin kanssa oikein ?

    Canalilla ei ollut miään muunkaan merkkistä vastaavaa laitetta johon olis voinu vaihtaa.

    Onhan mulla aikaa heinäkuuhun asti vaihtaa laitteita takuuseen n. 1 laiteper viikko.
     
  2.  
  3. tunari68

    tunari68 Member

    Liittynyt:
    19.02.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo meillä ilmentyi sama kaukosäädin vika heti kun siirryimme hd telkkariin ja laitoin hdmi kaapelin kiinni. En tiedä hajosiko boksi lopullisesti kun vaihdoin toiseen hdmi reikään ja kone toimi yhden päivän. No onneksi oli scartti olemassa laitoin siihen ja sama virsi jatkui eli päivän toimi ja huomasin sellasen jutun että kuva pätkii samalla kun säädin ei toimi.Tuli ostettua kunnon töllö sitä varten kun canal-digital ehti jo epäilemään että meillä ei ole laitteet kotona kunnossa kun meillä on 6:s boksi menossa mutta tämä on jo kestänyt 3 viikkoo eli aika tais tähäkin boksiin tulla.En tiedä onko jotain juttua mikä tähän auttaa kun telkkaria ei haluis palauttaa ja digitalin ohjelmat on katottavia.Onko tietoo missä vika TV on lg ja alle kuukauden vanha sisältäen antenni boksin.Niin ja viides boksi kun hajoo ni joudut ottaa asentajan käymään kattoon et kaikki on ok.
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2009
  4. minimie

    minimie Member

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla esiintyi kanssa ongelma ettei poksin kaukosäädin toimi kunnolla. Toimii hyvin kun tv ei ole päällä. Ittellä 40" uusi samsung . KEhtaavat väittää ettei ole yhteensopiva TV:n kanssa. Paskat.
    Kaukosäädin ei toimi jos poksi saa vähänkin valoa TV:stä. Aivan liian herkkä. Isoista TV kuvasta tulee paljon valoa vaikkei olisi kirkkaalla. Laitoin poksin "pimeämpään" paikkaan ja ongelma hävisi.
    Canalin mielestä ongelma on TV-ruuduissa eikä heidän laitteissa.
     
  5. aivanmato

    aivanmato Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Odottelen tässä juuri neljättä boxia, laskien viime heinäkuusta.Huonoin kesti 3 päivää, kaikissa sama vika eli jumiintuivat.
    Toiseksi viimeisen kanssa sanoivat Canalin asiakaspalvelussa että olen ollut huono-onninen kun olen saanut sitä viallista erää.No, sitä viallista erää tuntuu riittävän kun taas laite jumittui.
    Oli taas lohduttavaa kuulla asiakaspalvelusta toissa tiistaina et-
    tä tammikuussa 2009 on taas vialliset laitteet saatu pois markkinoilta.Vaikuttaa vain pahasti siltä että toimivaa laitetta ei ole vielä saatu tuotantoon, konetta kun ei ole vieläkään tullut.
    Kaiken kaikkiaan olen ollut ilman laitetta 5-6 viikkoa.On se ihme että niitä laitteita ei voida pitää Suomessa varalla, laatu kun on mitä on.Ei kestäisi seuraavan lelun saaminen niin kauaa.
     

Jaa tämä sivu