1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus m3a79-t deluxe ja jumiutuminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PeteP 28.01.2009.

  1. PeteP

    PeteP Member

    Liittynyt:
    24.08.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin vanhaa kokoonpanoani täydentämään otsikon mukaisen emolevyn, joka ilmeisesti oli vikaostos.
    Käynnistäessä kone jumiutuu Asus -logoon "Press DEL to enter setup or press TAB for POST BIOS. Olen kokeillut eri näppäimistöillä (usb ja ps2) mutta kummallakaan ei reagoi. Joskus tätä tilannetta säestää vielä jatkuva piiiippaus. Pariin otteeseen kone on päässyt tästä eteenpäin ja ilmoittaa "hard drive not found" ja pääsen biossiin ja ps/2 näppis toimii.
    Kovalevynä mulla on IDE -liitännässä 120gb:n seagaten kovo, jonka kone tunnistaa paikkaan SATA 6, vaikka paikkahan on ide. Primary IDE masteria tai slavea ei tunnista lainkaan. Olen karsinut kaikki usb laitteet ja pci kortit pois.

    Olen kokeillut myös tätä AMD phenom x4 9950 prossulla, jonka kanssa näyttö pysyy pimeänä eikä mitään tapahdu.

    Koneen tiedot
    Prossu: AMD Athlon 64 3800+ x2 2ghz
    Näyttis: MSI r4870 t2dig
    Emo: Asus m3a79-t deluxe
    Virtalähde: Antec truepower trio 550w
     
  2.  
  3. benq89

    benq89 Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan kaikki johdot / muut osat varmasti kiinni! Oletko kokeillut päivittää biossia. Liekkö maanantaikappale sitten koko lankku jos ei kerran pääse biossiinkaan kun vain JOSKUS!
     

Jaa tämä sivu