1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax PVR-9500T vai Maximum T-8000?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi ilkka1 24.01.2009.

  1. ilkka1

    ilkka1 Member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ollaan pattitilanteessa. Molemmissa laitteissa sama hinta ja melko pienet erot. Maximumissa on verkkoliitäntä. HDMI-liitinkin on, jota Humaxissa ei ole, mutta jota toisaalta en tarvitsekaan. En ainakaan vielä. Eli kumpi olisi kannattavampi ostos? Ja perustelut ehdotukselle olisivat myös kivoja. Kiitos.
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei ole tuosta Maximumista kokemusta, mutta pari vuotta olen käyttänyt Humax 9200T mallia ja olen todella tyytyväinen tuohon Humaxiin. Ei tarvii mitään ylimääräisiä resettejä tehdä ja tallentaa sen minkä pitääkin :)
    Tuo 9500 on käytännössä sama boxi isommalla kovalevyllä ja eri värityksellä mutta esim. softa on sama.

    Tietenkin HDMI ja verkkoliitin on hyvä lisä tulevaisuutta ajatellen :)
     
  4. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viikko sitten ostin tuttavalleni tuon Humaxin Vantaalta hintaan 179 eur. Maximum taisi olla yli 200 eur. Laite toimi hienosti. Ainoa kummajainen Humaxissa oli mummon aikainen suuri kaukosäädin, jonka painamiseen tarvittiin hiukan ruutia.
     
  5. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja se on muutenkin Humaxin antenniverkon boksien 9200/9500 lähes ainoa kauneuspilkku. Eli aika säännöllisesti jonkun namikan painallus saa aikaan jotain aivan muuta kuin mitä tarkoitus oli. Viime aikoina minulla esim. keltaista eteenpäin hyppynappia painaessa äänenvoimakkuus saattaa lisäntyä tai vastaavasti volyyminapin painallus vaihtaa kanavaa. Viimeksi mainittu on erityisen ärsyttävää mikäli olisi ollut tarvetta tallentaa katsottu pätkä puskurista joka tyhjeni juuri tuon turhan kanavavaihdon vuoksi.

    Muuten olen nyt puolentoista vuoden käytön jälkeen edelleen oikein tyytyväinen boksin toimivuuteen ja luotettavuuteen, yksikään ajastus ei ole jäänyt tallentumatta tällä uusimmalla 1.00.06 softaversiolla. Edelliselläkään ei epäonnistunut kuin yksi ja siinä oli loppujen lopuksi syntipukkina YLEn tekniikka.;)
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showpost.php?p=1069734&postcount=5
     

Jaa tämä sivu