Joo, elikkäs minä tilasin juuri verkkokaupasta uuden koneen. Ja tämä kotelo kuuluu pakettiini (Nexux Clodius). Mutta alkoi mietityttämään, että mahtuuko tähän Nvidia GeForce GTX260+? Löytyykö keneltäkään tietoa? Muuten näyttää ihan kivalta kotelolta. Tarvitsen pikaisen vastauksen. Ja kiitoksia etukäteen. Voi myös kertoa lisää haittoja ja hyviäpuolia. Esim. mikä on tuo luukku tuossa dvd asemissa?
http://picasaweb.google.fi/HondaRRMannen/Koppa#5292648683851146178 Tässä on kiinni xfx 8800gs Huomaat että nihkeästi jää tilaa,nippa nappa sai virrat kytkettyä kovalevyyn sekä näytönohjaimeen. Aika moni täällä kehunu koppaa mutta mun mielestä huono koska tilaa tosiaan on huonosti,Ihan nättihän se on eikä hinnalla pilattu. Lisäksi tuulettimet pitävät järjetöntä meteliä mikäli ei pidä aivan minimissä. Niin se luukku on paikka dvd asemalle,ei sen kummempaa
Joo, täytyyn vaan toivoa että kaikki mahtuu sisälle Kone onkin jo tulossa. Ei minua haittaa että tilaa on vähän kunha tosiaan menis ees kaikki osat sisälle ettei tarvitsisi ulkopuolelle jättää ja kiva kun on pienempi kone kun ei sille ole niin paljoa tilaakaan. Kiitoksia nopeasta vastauksesta.
Kyllä ne mahtuu ku laitat vaan kovalevyn sinne alimmille kiskoille eli periaatteessa sen näytönohjaimen alapuolelle.