1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG rc278 ei toista/polta

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi fransu65 23.01.2009.

  1. fransu65

    fransu65 Member

    Liittynyt:
    11.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Otsikko kertoo ongelman 99,9 %:sti . Laite 2-3 vuotta vanha ja nyt viimeisen kuukauden aikana digiboxilta poltot epäonnistuvat sekä poltettujen/ostettujen DVD-elokuvien katselu tökkii.Muutamat itsepoltetut/osto dvd:t näkyvät.Asema pyörittää levyä minuutin tahi kaksi jonka jälkeen väittää englanniksi unknown disk / ei voi tunnistaa levyä. Itsepoltetut levyt ovat usean eri firman valmistamia eikä aikaisemmin tällaista ongelmaa ole ollut.Minulle on kerrottu että laser-pään teho hiipuu ajan myötä ( mutta laite sinällään ei kauhean vanha ole :(
    Ehdotuksia / ohjeita ongelmaan odottaen hyvää päivän jatkoa :)
     
  2.  
  3. fransu65

    fransu65 Member

    Liittynyt:
    11.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkennus olen bootannu laitteen tehdasasetuksiin joitakin kertoja sekä viimeksi aukaisin dvd-aseman saldo 1 karva ei pölyä.Eli onko ongelma softa vai rauta? Olen myös tarjonnut samaa levyä useita kertoja peräkkäin laitteeseen autanut muutaman kerran ( aseman aukaisun jälkeen eräs dvd-elokuva käynnistyi joten en särkenyt kyseistä keksintöä :) )
     

Jaa tämä sivu