1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 - liitäntä BenQ G2400W

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Wilpertti 20.01.2009.

  1. Wilpertti

    Wilpertti Member

    Liittynyt:
    02.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aiheen mukaisesti ongelma koskee ps3:n liittämistä kyseiseen BenQ G2400W näyttöön. Näyttö on käytössä myös tietokoneessä.

    Playstation on uusi ja ensimmäistä kertaa käytössä, eli ensiasennus on kyseessä. Kun liitännät on kiinni ja ps3:n lyö pyörimään niin näyttöön ei tule kuvaa, vaikka itse konsoli käynnistyy.

    Ps:stä kuva menee näyttöön HDMI liitännällä. HDMI-kaapeli oli ennen kiinni koneen näyttärissä (blu-ray asema myös tietokoneessa).
    Olen yrittäny nitkuttaa ja vitkuttaa liittimiä, mutta ei näy kuvaa näytössä. Vika kaapelissa, näytössä vai missä?
     
  2.  
  3. karb0

    karb0 Regular member

    Liittynyt:
    16.04.2006
    Viestejä:
    308
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm.. jos kerran koneessa on bluray asema niin pitäs tuo näyttö tukee 720p tilaa.. mutta voisit koittaa sitä että käynnistät ps3 silleen että pidät ps3 käynnistys nappulaa niin kauan pohjassa että konsoli piippaa 2 kertaa sillon tulee alkuasetukset käyttöön, vaikka on juuri ostettu.. jos tämä ei tehoa silloin en itse tiiä ongelmaa
     
  4. jeeba4

    jeeba4 Member

    Liittynyt:
    02.08.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeile tuota yllä olevaa ja odota vähän aikaa, sillä ps3 yrittää hdcp handshakea. Itsellä ps3 myös kiinni kyseisessä näytössä ja tukee 1080p.
     
  5. Wilpertti

    Wilpertti Member

    Liittynyt:
    02.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vika todennäköisesti on kaapelissa. Kokeilin alkuperäiasennusten uudelleen käyttöön ottamista pitämällä käynnistys nappia pohjassa n.10s. Ei vaikutusta asiaan.
    Käyttäessäni näytöstä virtaa pois ja sen uudelleen käynnistyksen jälkeen näyttöön ilmestyi viesti: "Signal not connected" eli vika kaapelissa/liittimissä. Uuden kaapelin ostoon :/
     

Jaa tämä sivu