1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ccd, img ja sub

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pottusose 08.01.2009.

  1. Pottusose

    Pottusose Member

    Liittynyt:
    12.11.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    yritin etsiä vastauksia kysymykseeni jo kirjotetuista asioista, mutta en silti ole saanut ongelmaani ratkaisua. Saattaa olla offtopic mutta en keksinyt muutakaan aluetta.

    Eli missä mättää kun en saa CloneCD:llä poltettua karttaohjelmaa toimimaan? Mulla on ccd, img ja sub-päätteiset tiedostot jotka on kaikki saman nimisiä. Kyseisen karttaohjelman pitäisi toimia mersun clk mallissa, mutta eipä toimi kuitenkaan.

    Lähinnä kysyisin että tarvitseeko clonecd:hen lisätä jotenkin erikseen kaikki nämä kolme tiedostoa poltettavaksi, vai osaako clonecd automaattisesti käyttää kaikkia ccd, img ja sub-tiedostoja?

    En ymmärrä edes mikä funktio tuolla sub-tiedostolla on.

    Niin ja sen verran vielä että eikai sillä ole väliä polttaako tuon ohjelman cd:lle vai dvd:lle?

    Kiittäen mahdollisista vastauksista.
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
  4. Pottusose

    Pottusose Member

    Liittynyt:
    12.11.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos ohjeesta, en tuota aiemmin ole lukenut mutta juurikin tuon ohjeen mukaan menettelin. Asetuksetkin ovat kunnossa.

    Kun tuon karttaohjelman on polttanut ja sitä tarjoaa auton navijärjestelmään, niin soitin sanoo "this is not navi-cd, please insert another" jne. Olen koittanut polttaa hitaammallakin nopeudella mutta vailla tuloksia.

    Ehkä img-tiedosto on sitten vahingoittunut?
     
  5. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Kokeile eri merkkistä levyä, sekä:
     
    Viimeksi muokattu: 09.01.2009
  6. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koitappas asentaa vaikkapa alcohol 120% ja avaa image sillä. Toimiiko image tiedostosi silloin ihan normaalisti? :) jos siis kartta ohjelmaa tietokoneella olet käyttämässä, niin tuostakin voi olla jotain apua. :)
     
  7. Pottusose

    Pottusose Member

    Liittynyt:
    12.11.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyypä muuten tarkistaa että oliko mulla +R vai -R nuo levyt. Tuota viimeistelyä en ole ainakaan manuaalisesti laittanut, joten se on jäänyt tekemättä jos CloneCD ei sitä tee automaattisesti.

    Ja karttaohjelma on tarkoitettu auton navijärjestelmään, en usko että sitä tietokoneella voi käyttää mitenkään:) Mutta kunhan kerkiän niin koitan myös tuota alcohol 120:stä. Mulla ei ole hajuakaan koko ohjelmasta mutta eiköhän tuo tule opittua.

    Kiitos taas kaikista vastauksista, toivotaan että nämä auttavat.
     

Jaa tämä sivu