1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Baldur`s Gate

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kveikki91 06.01.2009.

  1. Kveikki91

    Kveikki91 Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo mulla on seuraava ongelma tän pelin kaa. Asensin ton ihan itse pelin, uusimman patchin ja vielä directx 8 tuki patchin. Kun käynnistän, niin alkuvideot pyörii ihan nätisti loppuun asti, mutta juuri kun main menu on avautumassa niin peli kaatuu ja menee windowsiin. Olen kokeillut yhteen sopivuus asetuksista kaikkia kohtia mutta mikään ei tunnu auttavan. Googlettamalla en löytänyt yhtään apua :( Mutta monilla oli sama ongelma mutta kukaan ei ole osannut/viitsinyt vastata. Kiitos vastauksita jo etukäteen! Toivottavasti siellä on joku kohtalo toveri :)

    Niin ja kyseessä on ihan se ensimmäinen BG.
     
  2.  
  3. Kveikki91

    Kveikki91 Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelma ratkaistu! Asennus polku oli liian pitkä. Koska peli toimi moitteettomasti asennettuani sen C:program files/Black isle/Baldur`s Gate. En sitten tiedä miksi peli ei tue pidempää polkua. Ensimmäinen polku oli kuitenkin vain viisi kansiota pitkä. Ja jos nyt ketää kiinnostaa ni mulla oli semmonenkin bugi että kun sain sen vihdoin toimimaan niin kaikki muu paitsi itse peli välkkyi häiritsevästi esim valikot kuvakkeet sun muut. Tämänkin sain korjattua asentamalla "Custom Install" Ja siitä kaikkiin kohtiin raksi. Sais kyllä tehä uuden patchin tähän peliin.
     
  4. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Harvemmin sitä kymmenen vuotta vanhoihin peleihin mitään patchejä enään julkaistaan, korkeintaan fanipuolelta.
     

Jaa tämä sivu