1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bully: Scholarship edition - Bugittaa ja ei toimi

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi HHenkka 02.01.2009.

  1. HHenkka

    HHenkka Regular member

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    181
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin tänään PC:lle tuon kyseisen pelin ja peli näyttää ja toimii hyvin alussa, mutta kun menen koulurakennukseen tulee vastaan ensimmäiset bugit kuva1 ja kuva2. Tämän jälkeen kun astun rehtorin työhuoneeseen ja tulee naispuolinen opettaja, jonka pitäisi lähteä näyttämään minulle koulua tulee minulle kuva jossa lukeaa loading ja kyseisessä kuvassa pyörii eri kuvia eritilanteista koulussa. Peli siis jää tuossa kohtaa latautumaan aivan älyttömän kauaksi, eikä peli ole vielä kertaakaan tuosta tilanteesta mennyt eteenpäin vaan olen joutunut sulkemaan tehtävienhallinnasta kyseisen pelin.

    Eli mitenkä saisin tuon pelin toimimaan oikein?

    Koneeni speksit ovat tässä, eli puhtia koneessakin on.

    "Klik"
     
    Viimeksi muokattu: 02.01.2009
  2.  
  3. HHenkka

    HHenkka Regular member

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    181
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    löysinki jo vastauksen, eli kailla joilla muillakin on sama ongelma kun mulla oli niin tehkää näin:

    "This is the fix for i would say all the issues that people are having when it comes to owning vista 64x.


    Here is what I did and it works great. Call up 'Run Command' (window key + r) > type in 'msconfig' > click on 'Boot' tab > click on 'Advance options...' button > check 'Maximum memory:' box and set to '2048' > click 'OK' > 'Apply' > 'Restart'. Enjoy."
     

Jaa tämä sivu