1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Handan CV-9000: tallennus katkeaa kun ottaa virrat pois?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi meika_ 11.12.2008.

  1. meika_

    meika_ Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tulihan sitten hankittua ko. laite "ysiysi-hintaan". Muuten se ajaa minun käytössä asiansa, mutta ärsyttää seuraava toiminnallisuus: Jos on tallentamassa jotain, mutta päättää sammuttaa laitteen kaukosäätimen virtanapista, niin myös tallennus loppuu kuin seinään. Ei kysy mitään kuittausta eikä mitään, vaan tylysti poikki. Olisiko mitään vinkkejä tähän, boksin vaihtoa en ihan vielä ajatellut tehdä..
     
  2.  
  3. ballantin

    ballantin Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Häh? Tottakai katkeaa. Eihän se laite sammuksissa mitään voi tallentaa.
     
  4. meika_

    meika_ Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin, olen nähnyt että jossain procasterin? bokseissa tulee sellainen kysymys ruutuun, että "tallennus käynnissä, haluatko varmasti sulkea boksin" tai jotain sinne päin. Sitä tässä vain ihmettelen.
     
  5. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ja esim. Humax ei kysy mitään, mutta tietenkin jatkaa tallennusta taustalla vaikka boksin sulkeekin.
     
  6. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Jatkaa tallennusta vaikka sulkee Boxin? Vaikea uskoa...
     
  7. meika_

    meika_ Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nimenomaan näinhän sen kuuluisi toimiakin. Ehkä mulla on vain liian ruusuinen kuva näistä "nykyajan" tallentimista sitten.. Pitänee vielä jatkaa herra Googlen kanssa juttelua, mutta luulisi että tuollainen feature olisi jossain softapäivityksessä jo korjattukin.
     
  8. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin se vaan on :)
     
  9. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Totta, näin minulla om kaikki tallentimet toiminut, niin VHS-nauhurit kuin DVD-tallentimetkin. Ja tottakai myös Humaxi, senhän tiesin jo ennen kuin laitteen hankin. Netistä kun sentään pysty aika helposti saamaan tietoja niin ettei aivan sika säkissä tarvitse laitteita ostaa...;)
     
  10. meika_

    meika_ Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan niin, toivottavasti tästä threadistä on apua seuraaville Handan CV-9000 mallia harkitseville..
     

Jaa tämä sivu