1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua, mitä teen perfect defenderin kanssa?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi elskiy 09.12.2008.

  1. elskiy

    elskiy Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulle rupesi koko ajan tulemaan tuohon ruudulle varoitusta "troijjalaisesta". sitten latasin tuon perfect defenderin ja en tiedä onko se siis hyvä, joten pitääkö minun poistaa se vai, mitä minun pitää tehdä?? en haluaisi tuota perfect defenderiä, koska pitäisi maksaa rekisteröitymisestä ja vasta kun on rekisteröitynyt voi poistaa sen troijjan. joten mitä voin tehdä? toivottavasti saan apua pian!
     
  2.  
  3. Hujo

    Hujo Guest

    Lataa TÄSTÄ HJTInstall.exe

    * Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi.
    * Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi.
    * Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis.
    * Klikkaa Install.
    * Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle.
    * Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin.
    * Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
    * Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön.
    * Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi.
    * ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä.
    * ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.
     
  4. elskiy

    elskiy Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos paljon, mutta sain poistettua kaiken kun latasin troijan removen.
     

Jaa tämä sivu