1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

razer lachesis tekee omia liikkeitään! ongelma!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Guilty123 07.12.2008.

  1. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs nyt on pari päivää ollu käytössä kyseinen hiiri ja muuten tuntuu toimivan moitteettomasti mutta välillä peli/työpöytäkäytössä hiiri tekee omia liikkeitään. eli kursori liikkuu välillä itsestään noin 2-5 sentin liikkeitä. tämä häiritsee varsinkin pelaamisesssa kun pitäs saada kaverit hengiltä mut ratkasevalla hetkellä tähtäin liikkuu pari senttiä johonki suuntaan ja musta tulee matojen ruokaa :/.
    Itse veikkaisin että omalla Icemat:in kovalla lasipintaisella hiiri alustalla olisi jotain tekemistä tämän ongelman kanssa mutta haluaisin vielä tietää että onko muilla ollut kyseistä ongelmaa tämän hiiren kanssa ja olisiko jotain muuta tapaa korjata vika. ei huvittaisi turhaan ostaa uutta peli hiirimattoa. vanha MX518 toimi moitteettomasti tällä alustalla. en ole vielä päivittänyt ajureita enkä firmwarea.

    Kiitos
     
  2.  
  3. jeahbuddy

    jeahbuddy Member

    Liittynyt:
    29.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, eli itellä sama ongelma. Kyl se iha alkuun toimi normaalisti pari päivää sit yhtäkkiä kesken pelin alko tehä just tota et kursori liikku itestää. huomasin et se toimii jos pitää hiirtä kokoaja kiinni matossa mut jos nostat hiirtä ni sit se pomppaa yleensä ylös tai alas. Olen kokeillut resetoida hiiren profiilit ja kaikkea mutta ei auta
     
  4. jeahbuddy

    jeahbuddy Member

    Liittynyt:
    29.12.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oon päivittäny tuohon uuteen firmwareen mutta se ei poistanut ongelmaa. nyt olen sotanut uuden hiirimaton mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan että korjaako se tuon vian. veikkaan että minulla ongelma johtui juurikin tuosta icematin lasisesta ja valkoisesta hiiri alustasta:) kiitos kuitenkin:)
     
  6. firece

    firece Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    589
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 29.12.2008
  7. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juuri nuo 1.91 ja 1.10 hommat latasin ja asensin ja se ongelma jatkui. eli kyseessä taisi olla minun kohdallani juurikin tuo hiiri alusta. noh huomenna sitä pääsee kokeilemaan että korjaako uusi hiirimatto asian:)
     
  8. firece

    firece Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    589
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo en katosunut niin tarkasti ketjua että olisin tuon huomannut. Itsellänikin vanha hiirimatto aiheutti tuollaista kun oli pehmeä. Tarkemmin ottaen kyllä subbari joka tärisytti pöytää...

     
  9. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Samoilla linjoilla ollaan täälläkin kun mietitään ongelman aiheuttajaa.

    Laser hiiret kun ovat ronkelimpia alustan suhteen kuin optiset.

    Siksi ei olisi mikään ihme että optinen MX518 hiiri toimii hyvin sellaisella alustalla missä laser Razerilla on ongelmia...
     
  10. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo eli ongelmana oli juurikin hiirialustani:). nyt kulkee huomattavasti paremmin pelit:)
     

Jaa tämä sivu