1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SUPERAntiSpyware + joku muu?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Vincent90 05.12.2008.

  1. Vincent90

    Vincent90 Guest

    Joo, elikkäs tota ohjelmaa on ajellut aina silloin tällöin. (Virustorjuntaohjelman lisäksi.) Ongelma on, että se ei löydä mitään. Onko tietokoneeni tosiaan niin puhdas kaikista haittaohjelmista vai mikä tässä mättää? Pariin kuukauteen se ei oo löytynyt melkein yhtään mitään. On se nyt kumma kun niitä viruksia ei oo vaikka siellä netissä tekis mitä vaan. Mitä toista ohjelmaa suosittelisitte tämän rinnalle? Käyttiksenä vista 64bit.
     
  2.  
  3. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Paras haittaohjelmien poisto-ohjelma on Malwarebytes' Anti-Malware. Ohjelman ilmaisversiossa ei ole reaaliaikaista suojaa eikä automaattista päivitystä.

    Mutta ei tuokaan ohjelma pitäisi koskaan mitään vaarallista löytää jos tietokoneen turvapäivitykset on ajantasalla ja osaat käyttää nettiä turvallisesti.

    Tietoturvan kannalta tärkein tekijä on aina tietokoneen käyttäjä.

    Minä olen käynyt viimeisen kuukauden aikana Windows-koneella varmaan 100 rikollisen sivulla (ladannut haittaohjelmien tiedostoja) mutta ei niistä mitään haittaohjelmia koneelle automaattisesti ole asentunut kun ei ole minkään tiedoston asennusta itse hyväksynyt.
     

Jaa tämä sivu