1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fable 2 - kokemuksia?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi KarmiaGb 28.11.2008.

  1. KarmiaGb

    KarmiaGb Member

    Liittynyt:
    27.08.2007
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heips,

    Olen jossain vaiheessa (lue: sitten kun saa halvemmalla) ajatellut hankkia Fable 2 -pelin, sillä roolipelejä on tullut genrenä eniten tahkottua. Olisi kuitenkin mukava tietää peliä pelanneiden fiiliksiä etukäteen. Pidän itse TES-sarjan tyylisestä vapaasta sompailusta ja PC:llä olen pelannut Sims 2 -sarjaa, että "ihmissuhteisiinkin" jaksan paneutua, jos vaan toteutus välttää pahimmat clichét eikä tarvitse myötähävetä lohkaisuille (en siedä ällön makeaa lirkutteluromantiikkaa).

    Panin muuten muutamissa pelin esittelypätkissä merkille, että tekijät puhuivat yksinomaan vaimon ottamisesta. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että pelissä voi myös pelata naishahmoa ja ellei heidän asemansa ole pelkästään luoda uraa tai ha, ottaa myös vaimo :D niin esittelijät olisivat voineet puhua neutraalimmin puolisosta. ((pikkasen off-topic: Muutenkin naispelaajana aina ärsyttää miten mieshahmoilla on PC-puolella esmes Baldur's Gaten jne. parissa enemmän/laadukkaampaa valinnanvaraa oli kyseessä sitten potretit, hahmojen äänet tai muut))

    Mutta siis, niin makeita kuin karvaitakin kokemuksia kyseisestä pelistä otetaan mielenkiinnolla vastaan.
     
  2.  
  3. -iGoR-

    -iGoR- Regular member

    Liittynyt:
    28.02.2005
    Viestejä:
    244
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen myös kiinnostunut kyseisen pelin hankkimisesta. Aikoinaan PC:llä tuli tuo ensimmäinen Fable tahkottua läpi, joka oli miellyttävä kokemus. Ainut miinusmerkki oli tuon ensimmäisen osan lyhyys.

    Eikö näillä foorumeilla ole henkilöitä, joilla olisi tuosta jatko-osasta heittää kommentteja? Pelin arvosteluthan ovat olleet sen verran hyviä että peli löytyy todennäköisesti kohtapuoliin omasta hyllystä, mutta kommentteja voisin minäkin vielä kuunnella.
     

Jaa tämä sivu