1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG R200 näyttöpaneelin löystyminen

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Burtzum 25.11.2008.

  1. Burtzum

    Burtzum Member

    Liittynyt:
    04.08.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin vuoden alussa Verkkokaupassa LG:n R200 -kannettavan, jonka näyttöpaneeli on hieman löystynyt tässä runsaan puolen vuoden käytön aikana, pääasiassa siksi, että tyttöystävä on nostanut konetta nimenomaan näytöstä kiinnipitäen.

    Otin yhteyttä LG:n asiakaspalveluun asian tiimoilta ja heiltä tuli palautetta, että kannattaa toimittaa kone huoltoon.

    Ongelma on vain siinä, että minulla ei ole mahdollisuutta viedä konetta huoltoon, sillä teen sillä töitä päivittäin.

    Tarvitsisin nyt jotain vinkkejä, kuinka noita ruuveja mahdollisesti voi kiristää.
     
  2.  
  3. badi_99

    badi_99 Member

    Liittynyt:
    16.10.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä niitä saranoita voi mitenkään kiristää. JOs tarkoitat sitä että se kansi aukeaa ja menee kiinni helpommin kuin aiemmin, siis on "löysempi" liikkumaan kiinni ja auki niin tuskinpa itse voit sille mitään tehdä.
    Jos taas saranat on muuten löysät ja lonksuvat niin se onkin eri juttu.
    Suosittelen huoltoon viemistä jos takuu on vielä voimassa, voi tulla muuten kallis remontti.
    Mulla omassa HP:ssä meni sarana rikki ja vaihdoin sen itse mutta Singaporesta tuli sarana; laitan kuvan että näet vähän saranan mallia ;)

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 01.12.2008

Jaa tämä sivu