1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuulokeliitäntä ei toimi. Kai?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi _MJay_ 23.11.2008.

  1. _MJay_

    _MJay_ Member

    Liittynyt:
    23.11.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Philipsin 32" HD-Ready tv jossa kuulokeliitäntä on laitteen sivussa. Koitin tänään kuitenkin ensimmäistä kertaa liittää kuulokkeita siihen ja huomasin että mitään ei tapahdu kun ne laittaa kiinni..

    Joku joka tietää voisi kertoa pitääkö tv:stä säätää vielä jotain muuta liittämisen jälkeen? Ohjeista en ainakaan löytänyt mitään neuvoa ongelmaani..

    Kiitos. :)
     
  2.  
  3. Rekku14

    Rekku14 Member

    Liittynyt:
    28.08.2007
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joko pistoke ei ole aivan pohjassa tai sitten menusta äänivalinnat, ja kuulokeliitännän äänenvoimakkuus. Mulla ei laitetta ole mut ei kai siinä muukaan voi mättää.
     
  4. _MJay_

    _MJay_ Member

    Liittynyt:
    23.11.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Keksin sen itse tänään, mutta on kyllä todella tyhmästi tehty tou tohon. TV:n äänet pitää laittaa mutella pois päältä jolloin ääni tulee kuulokkeista. TV:n äänen pitää olla kuitenkin todella kovalla että se kuulostaa hyvältä kuulokkeista.. No ehkä tämän asian kanssa voi jotenkin elää. :)
     

Jaa tämä sivu