1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3:n kumppaniksi Gigaworks Pro Gamer G500

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi hentriz 13.11.2008.

  1. hentriz

    hentriz Guest

    Elikkä tuo PS3 on jo periaatteessa tilattu ja nyt sille etsisin kaiutinjärjestelmää. Mansikoita en ole valmis maksamaan ja tuo Logitech G51-paketti lähtisi mukaavaan hintaan 110 euroa.
    Varmasti parempi (ja paljon kalliimpi) vaihoehto olisi vahvistin + kajarit, mutta budjetti ei millään veny siihen asti, eli tälläiset PC-kajarit voisivat olla minulle sopivat?
    Mutta kun sitä kyseistä PS3 ei ole vielä tullut, niin empä paljon sen liitännöistä tiedä. Ja vaikka tietäisin, niin en niistä paljoa ymmärrä.
    Elikkä pari kysymystä:
    - Saako PS3:sta kuulumaan 5.1 ääntä noista Logitech G51-kajareista?
    - Onko noissa kajareissa paljonkin moitittavaa tuohon 110 euron hintaan? Muualla näyttää olevan yli 150 euroa...

    Kiitos vastanneille, toivon mukaan ei tule paljoakaan hifitermiä :)
     
  2.  
  3. Meetio

    Meetio Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No ainakaan sen perusteella mitä luin noista kajareista niin et kyllä saa sitä 5.1 ulos pleikkarin kautta, tietokoneen kautta kylläkin. Mut äänet saa ulos ainakin erikseen pleikkarin asetuksia säätämällä scartin kautta mut sit sun täytyy hankkia vaan siihen sopiva johto. Mut mä väitän että 5.1 ääntä et saa ulos, stereona kylläkin. Mut tietenki korjatkaa jos oon väärässä. Hinta ainakin tuntuis olevan kohdallaan.

    Sisäääntulot tossa paketissa oli RCA-stereo ja 6 kanavan suora sisäänmeno
     
  4. hentriz

    hentriz Guest

    Harmi, ettei saa ulos 5.1 ääntä ellei sitten virittele itse jotain johtosotkuja. Tai millasen johtosotkun pitäisi saada tehtyä? Ilman 5.1 ääntä en noita sitten osta ja harvemmin läppäri käy olohuoneessa.

    Toinen, triplasti kalliimpi vaihtoehto olisi Logitechin Z-5500 Digital. Hintaa on mukavat 329 euroa :) Se sentään taitaa mennä siihen kiinni 5.1 äänillä?

    EDIT: Toki muitakin saa ehdottaa, mielellään hyvää hinta/laatusuhteen omaavaa. Hintakatto on kyllä joku 325 euroa. Tähän asti Samsungin taulutelkkarin äänenlaatu on hyvin riittänyt, eikä siitä moittimista ole. Eli hifilaatua ei tarvitse olla.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.11.2008
  5. Meetio

    Meetio Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nojoo noista Z-5500 sais kyllä 5.1 tuon optisen kaapelin läpi kuulumaan. Ja olis varmaan ihan laadukaskin vielä. Toinen vaihtoehto on et ostat jonkun valmiin kotiteatteripaketin, noihin kun saa yleensä kytkettyä laitteistoa kiinni niin että äänetkin kuuluis 5.1...mut tietenkin siinä on yks turha DVD-soitin lisää. Logitechilta ei ainakaan muita malleja ole varmaan tarjolla kuin tuo, jos siis haluat pleikan kautta äänet 5.1.
     
  6. hentriz

    hentriz Guest

    No jos ostaisi tuollaisen, niin onnistuisiko se niin että ostaisi pelkkien kajareiden takia? Eli onnistuuko joidenkin kotiteatteri(-)valmispakettien kajareiden liittäminen PS3:een ja sitten sen DVD-soittimen pistää johonkin erilliseen telkkariin kiinni?
    Tosiaan aika paljon on kehuttu ja laadukas varmasti onkin, vaikkei hifitasossa ollakkana.. Mutta ei ainakaan vielä hifi-vehkeily kiinnosta. Toisaalta ei välttämättä tule heti ostettua, kun itse PS3:n ostokin vie rahoja mukavasti :)

    EDIT: Eli nyt olen vaihtanut merkkiä ja sarjaa. Toimiiko tuollainen yhdistelmä vai tarvitaanko dekooderi PS3:en kanssa?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.11.2008

Jaa tämä sivu