1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech Wave keyboard

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kosvi 09.11.2008.

  1. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin tuossa keväällä Logitechin Wave keyboardin ja alkaa pikkuhiljaa rassaamaan. Siitä asti kun tämän sain, olen kiinnittänyt huomiota siihen, että tuo "nuoli oikealle" -nappi jää pohjaan. Tilanne on vain pahentunut ja todella ärsyttävää mm. tekstinkäsittelyssä. Pelatessa ei juurikaan haittaa, koska siihen noita näppäimiä ei tarvitse ja netin selaamisessakin pääasiassa käytössä on nuolet ylös ja alas.

    Mitä olette mieltä, voisikohan tohon olla jotain kikkakolmosta millä saisi fiksattua vai olisiko ihan takuuseen menevä ongelma? Tosin varmaan sillon ois pitänyt toimia heti, eikä odottaa näin montaa kuukautta. Onko muilla tätä ongelmaa tän näppiksen kanssa?
     
  2.  
  3. neverlife

    neverlife Active member

    Liittynyt:
    05.05.2008
    Viestejä:
    1,018
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Logitechil on yhden vuoden takuu, eikä sinun tarvitse sanoa mitään todellista ongelman alkamispäivästä, jos pelkäät sen johtavan lisäkysymyksiin.

    Minulle tuo kuullostaisi joko rikkinäiseltä palautusjouselta/muovilta tai näppiksen sisään olisi kaatunut jotakin. Takuuseen luulisi molemmissa menevän, kunhan suurimmat kahvitahrat on siivottu.
     
  4. kosvi

    kosvi Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sitten jatkokysymys:

    jos haluan tuon takuuseen, niin mihin pitäisi se lähettää/viedä? Näppis on tilattu Jimssiltä ja itse asun Tampereella. Postittaminen ei nappaisi yhtään, enkä edes tiedä mistä keksisin sopivan paketin tohon. Vai voisikohan tuon viedä Helsingissä jonnekin kun seuraavan kerran siellä suunnilla käyn?
     
  5. neverlife

    neverlife Active member

    Liittynyt:
    05.05.2008
    Viestejä:
    1,018
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Turussa on varsinainen takuuhuolto puoli, mutta Jimm'sin sisäinen kuljetus voi hoitaa tämän vaikka veisit helsingissä (arabian kauppakeskus 2.kr) olevaan liikkeeseen. Itse ainakin soittaisin/sähköpostilla kertoisin asiasta jo etukäteen, ettei tule liikkeessä turhaa viivyttelyä.
     
    Viimeksi muokattu: 11.11.2008

Jaa tämä sivu