1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TeamSpeak 2:lla äänet kuuluu muille kummallisesti

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Silakkatx 09.11.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Silakkatx

    Silakkatx Member

    Liittynyt:
    25.11.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä jo pidemmän aikaa on ihmetettänyt että miksi TeamSpeak 2:sta käyttäessä muille keskustelijoille oma ääneni kuuluu oudosti. Heidän sanojensa mukaan taustalla hurisee joku vanha pappatunturi ja meinaa välissä olla vaikeuksia saada äänestä selvää.

    Tämän ongelman kuulee myös itse kun testaa ohjelman omalla testillä omaa ääntään ja siinä on todella kova ylimääräinen surina. Kummallista hommasta tekee sen että jos käyttää Ventriloa tai windowsin ääninauhuria niin kyseistä ääntä ei tule taustalle. TeamSpeak serverin codecit tuskin on kovin kova tekijä tähän, koska muitten TS2-serverillä olevien ääni kuuluu normaalisti.

    Olen kokeillut kaikenlaista säätöä windowsin äänipaneeleista, kuten mic boost off jne. Jos boostin ottaa pois, ääni tietenkin kuuluu huomattavasti hiljempaa, mutta surina on samanlainen. Ja olen kokeillut kytkeä mikrofonin tietokoneen takana olevaan liitäntään myös, muttei silläkään ollut vaikutusta vaikka moni kaveri niin sanoikin.

    Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan onkelmaan ja mahdollisesti löytänyt ratkaisun kyseiseen ongelmaan?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu