1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

250-320 gb digiboxi kaapelitalouteen

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Hermunen 08.11.2008.

  1. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei.

    Eli olen tässä pidemmän aikaa harkinnut uuden boxin ostoa, koska humaxin 80 gb boxissa ei riitä tallennuskapasiteetti tarpeisiini ja kuva on aivan helkutin huono. Menee uusi telkkari ihan polusta, kun kuvanlaatu on niin surkea, ilmeisesti humaxista johtuen.

    Aluksi olin täysin vakuuttunut, että tuleva boxini on merkiltään Topfield ja tallennuskapasiteetti 250-320, mutta nyt olen tehnyt hintavertailua ja esim. Inverton bokseja saisi suht edullisesti vastaavalla tallennuskapasiteetilla. Minkä merkkinen tallentava boxi 250 - 320 gigan muistilla minun siis kannattaisi hankkia. Vaihtoehtoja, kun on niin monia.

    Haluaisin varmatoimisen, suht nopean, toimivan tiedostojen siirtomahdollisuus pc:lle ja takuu hyvän kuvanlaadun. Hintahaarukka tuossa 200-350 egen tienoilla.

    Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)
     
  2.  
  3. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/2693/maximum_t-8000_pvr
    Menee vähän yli budjetin, mutta kannattaa. Tallenna kahta ja katso kolmatta, itellä on tommoinen boxi ja tiedostonsiirto onnistuu hyvin tietokoneen ja tuon valillä kun siinä on gigabit verkkoliitäntä. On Hdmi liitäntä. Tallennustilaa voi lisätä vaikka ulkoisella kiintolevyllä. Vakiona 320Gt. On varmatoiminen ja hyvä kuvanlaatu Mb testivoittaja myös..
     
  4. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, mulla oli aikoinaan ensimmäinen ei-tallentava digiboksi Maximumm ja piti kolme kertaa vaihtaa se boksi, kun se ei toiminut. Mutta siitä on jo vuosia. Menee tosiaan vähän yli budjetin, mutta muuten kuulostaa tosi hyvältä boksilta :).
     
  5. Hermunen

    Hermunen Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kävin maanantaina ostamassa Maximum c-8000 tallentavan boksin. Toisena vaihtoehtona oli tuo Topfieldin vastaavan kokoinen boksi, mutta päätin sitten kuitenkin hankkia Maximumin. Samalla ratkesi edellisen boksin yhteydessä ilmennyt huono kuvanlaatu, kun ostin Hdmi-kaapelin ja yhdistin sen uudesta boksista telkkariin ja kappas vaan, kuvanlaatu on huikaisevan terävä. :) Toivottavasti tuo osoittautuu pitkällä tähtäimellä toimivaksi boksiksi... Kannatti tämä vuoden jahkaaminen, kun 320 gigaisten boksien hinnat tulleet niin romahtamalla alaspäin.
     

Jaa tämä sivu