1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung 2253BW vs. Samsung T220

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Markkanen 27.10.2008.

  1. Markkanen

    Markkanen Regular member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    249
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli, kumpi näytöistä kannattas hommata? 2253BW on omasta mielestä paremmän näköinen, mutta T220 on paremmat speksit. Näyttö tulisi peli ja leffa käyttöön.
     
  2.  
  3. Potilas

    Potilas Member

    Liittynyt:
    29.02.2008
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jokanen (inc. minä) saanu huutia siitä, jos meinannu ostaa näytön speksien perusteella. Mut pakotettiin hieman ottamaan selvää noista näytöistä ennen ostamista. Esim arvosteluija eri saiteilta ja jos mahkui, niin käydä vilkasemassa. Tuli katottua sillon parit arvostelut ja T220 sai 5 staraa kaikin puolin, kun taas 2253 sai 4. Ite päädyin tohon T220 ja tyytyväine ollu.
     
  4. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täältä löytyy myös Samsung T220 ja olen ollut tyytyväinen :)

    Nyt vähän offtopiccia. Mitä asetuksia mun pitää näytöstä säätää, että saan tuon automaattisen himmenyksen pois päältä? Jos kattoo esim. leffaa ja siinä on joku tumma tausta/kohta, niin näyttö vielä himmentää itse itseään tuollaisessa kohti. Sama juttu kun pelaa pelejä.
     
  5. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaisko joku auttaa nyt?
     
  6. Zurmeti

    Zurmeti Member

    Liittynyt:
    25.08.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Multa löytyy tää 2253BW ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän näyttöön. Css oon pelannu ja kattonu elokuvii tällä eikä mitään vikaa oo ollu. Valovuotoa on vähän reinoilla mutta vähemmän kuin mun vanhassa benqun näytössä. Suosittelen tätä. Turha laittaa rahaa sellaseen näyttöön, joka näyttää ulospäin hienolta mut muuten on surkea. En tosin tiedä tosta T220 näytöstä, mutta luulisin että panostettu enemmän ulkonäköön kuin katseluominaisuuksiin.
     
  7. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sain sen himmennyksen pois. Ihan vaa näytön asetuksista laitoin "Game" jutun päälle, niin ei tummene itsestään enää. Aikasempi oli "Dynamic Contrast".
     
  8. Markqq

    Markqq Regular member

    Liittynyt:
    28.10.2008
    Viestejä:
    208
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällä 2253BW ja on tosi hyvä ollut.

    Eipä tässä muuta sanottavaa :D.
     

Jaa tämä sivu