APUVA MISSÄ VIKA NVIDIA 280 GTX RAINBOW SIX VEGAS 2 TÖKKII JA 3DMARK VAAN 6200 PISTETTÄ MISSÄ VIKA !

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Kenwood80 26.10.2008.

  1. Kenwood80

    Kenwood80 Member

    Liittynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MOI

    Pikkasen on alkanut kupolissa ottamaan päähän jos siellä jossain suomessa olis pahempi nörtti kun mä niin äkkiä APUVA !!! tässä olis homman vika ensin mun koneen kokoonpano

    elikkä
    Windows XP Pro Eng SP3 32bit
    emolevy: ASUS P5Q3 Deluxe Wifi AP
    Prosessori: Pentium 4 2.8GHz core Duo
    Muisti: 3gt 1333Mzh DD3 Raptori
    Näytönohjain: Asus Nvidia Gforce 280 Gtx 1Gt
    Seagete 500Gt Kovalevy

    siinä olis varmaankin ne kaikken tärkeimmät lämmöt pysyy optimaalisella 30-40 välillä näyttiksessä jotakuin sama

    aloitetaan ongelma vaikka siitä 3dmarkista kaverin kone on tälläinen

    windows XP Pro fin Sp3 32bit
    Asus P5Q3 Deluxe WiFi AP
    prosessoria en muista mutta se oli joku 2.8 tai 2.5 4 ydin homma
    samaa muistia kun mulla 1gt
    ja näyttis on geforce 8800 GTX 786mt

    meillä 3dmarkissa piste eri aika huikee mulla pisteet on jotain 6000-6200
    mutta kaverilla ne on 13478 pistettä ja vaikka huonompi näyttis voisko joku kertoo mikä vika kun luin netistä että sillä näyttiksellä pitäis saada 20000 pistettä jotakuin olen kokeillut kaikki mahdolliset ajurit mitä tälle 280 gtx sääpi muuta ei ole mitään hyötyä ei minkään laista en tiedä sit kun mulla on 32" thomson merkkinen lcd telvisio näyttönä jossa on 5millisekunnin vaste vaste aika tulee kylläkin jonnekin 80hertsiin olisko näissä jotain
    uudet directx ajurit ei juuri hirveesti ylimääräisiä ohjelmia päällä

    toinen ongelma rainbow six vegas 2 nykii vähänsen mutta sen verran että haittaa aika lailla ja tietysti sama peli toimii kaverilla sulavasti taas mulla toimii kaikki muuta pelit ihan ettei töki yhtään esim vaikka call of duty 4
    voisko vika olla service pack 3:ssa who knows mä en ainakaan vaikka on ollu koneiden kassa tekemisissä miltei koko ikäni niin tämä menee jo yli mun hilseen helvetti kohta näytän homerilta kun meinaa alkaa tämän takia jo hiukset tippua

    APU OLIS KYLLÄ AIKA KOVA SANA
     
  2.  
  3. pejuhoto

    pejuhoto Member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. Kenwood80

    Kenwood80 Member

    Liittynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tuossa juuri katsoin paremmat tiedot tuosta prosessorista elikkä se on pentium(R) D CPU 2.80 GHz

    sori mun tää äidinkieli ei oo mikään huippu :)
    elikkä prosessori vois olla syypää tähän jupakkaan mikä vois olla tehokas prossu tällä hetkellä markkinoilla ei tietysti tarvitse olla mikään kauhee hinta mutta samalla 2.8 tai 3.0GHz ja kannattaisko se olla AMD vai Intel ??
     
  5. Taukkizz

    Taukkizz Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    361
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Prosessorien kellotaajuuksilla ei ole pitkään aikaan ollut kovinkaan paljoa tekemistä sen kanssa kuinka tehokas prosessori oikeasti on. Osta Inteliltä vaikka E8200.
     
  6. Tonoppeli

    Tonoppeli Member

    Liittynyt:
    12.05.2008
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uutta prossua peliin, ja tietysti Intel koska sulla on hyvä emolevy alla. Joku E8xxx sarjalainen, esim toi mainittu E8200. Mutta itse suosittelen E8500 koska se on hinta/teho suhteeltaan aivan loistava vaihtoehto. Siihen kaveriks vielä joku hyvä jäähy niin kellottuu kuin unelma.
     
  7. Kenwood80

    Kenwood80 Member

    Liittynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mä kyselinkin tuosta hommasta ootte ihan oikeassa siinä että prossu on se vika no ei se mun elämään kaada eikun kunnon prossu koneeseen ja eikun extreme ostaamaan joo jospa ei kuitenkaan sit alkaa jo kukkarossa tutisemaan

    itselläni on ihan ok tuuletin zalmanin oon itse ollu tyytyväinen tarkoitus olis joku neste jäähy laittaa tässä seuraavan vuoden puolella ja jos tuohon löytys vielä tuolle mun geforce 280Gtx kanssa vesi jäähy niin alkaa pisteet olla jo aika kivaa luokkaa
     

Jaa tämä sivu