1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

8800GTX ongelma

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi apuva1234 21.10.2008.

  1. apuva1234

    apuva1234 Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänään kun käynnistin tietokoneeni niin windowsin käynnistysruudussa näkyi sinisiä poikittaisia viivoja. Kun pääsin windosiin niin kone toimi erittäin hitaasti. Sitten menin "device manageriin" ja siellä
    lukee näin.
    Tämän jälkeen poistin näyttiksen ajurit ja asensin uusimmat. Tämä ei kuitenkaan poistanut ongelmaa. Onko näyttikseni kenties paskana?? :eek:
     
  2.  
  3. apuva1234

    apuva1234 Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa??
     
  4. apuva1234

    apuva1234 Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö kenelläkään ole mitään vinkkejä tähän ongelmaan? Tässä alkaa jo mennä hermot. Voisin vaikka heittää ton koneen tosta ikkunsta läpi. Tosin silloin minun täytyisi myös itse hypätä perässä, koska tietokoneeni on elämän lähteeni.
     
  5. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lähtisin eka koittaan Windowsin uudelleenasennusta. Jos ei auta niin melkeen sen kortin voisi ristiä kuolleeksi.
     
  6. tenchuu

    tenchuu Guest

    mulla ei muuta ollutkaan kuin ongelmia glub3d gf8800gtx kanssa sain jopa takuusta uuden mutta sekään ei toiminut (ainoa mikä toimi oli 3dmark hyvillä pisteillä) peruin kaupat aikoinaan ,mutta asiaan on tärkeää asentaa ensin uusin directx ennen ohjaimen ajureita
     

Jaa tämä sivu