1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HP Compaq 6715s verkkokortin ajuri ongelma XP:ssä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tonzza 15.10.2008.

  1. Tonzza

    Tonzza Guest

    Eli minulla on tämmönen kannettava kuin HP Compaq 6715s jossa oli siis Vista käyttiksenä kun sen ostin uutena. Kuitenki rupesi vista ajan kans nyppiin ja lopuksi tuli semmonen viirus koneelle joka kopioi itseään ja sitä ei saanut millään poistettua joten oli pakko formatoida kone täysin ja asensin sitten Windows XP käyttöjärjestelmän tuohon koneeseen. Nyt olen saanut kaiken muun toimimaan paitsi nettiyhteyden. Eli pitäisi löytää tuohon kyseiseen koneeseen verkkokortin ajurit XP käyttöjärjestelmään. Ja siis olen selannut yhteensä monta tuntia toisella koneella netissä ja olen löytänyt varmaan 100 sivua jossa on se ajuri XP:lle, MUTTA kaikki vie samalle perhanan servulle jossa sitä ajuria jaetaan ja se servu ei toimi. Aina tulee joku perhanan virheilmoitus. Eli siis kaikki menee tähän linkkiin joka ei toimi ----> ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp35001-35500/sp35378.exe. Eli jos joku löytää jonku sivun tai jotain josta saisin tuon ajurin ladattua tai jonkun muun ratkaisun keksisi niin olisin ERITTÄIN kiitollinen!


    Eli kiitoksia jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    kyllä mulla toi linkki toimii > ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp35001-35500/sp35378.exe tosta linkistä latautuu 16 megan kokonen sp35378.exe tiedosto.
    mutta etkö saa ladattua sitä ajuria tästä ja eikö se ole se lan drivers eli tämä . ?
     
    Viimeksi muokattu: 15.10.2008
  4. Tonzza

    Tonzza Guest

    ELi en tiedä miten saat muka ladattua tuon tiedoston. Eli siis en tarvitse mitään LAN drivereita, koska tarvitsen vain tuon Ethernet driverin jolla saan siis verkkokortin toimimaan.

    Ja kokeilin nuita antamiasi linkkejä joissa olen käynyt noin 5 kertaa aijemminkin kokeilemassa ja kaikki vie lopuksi tuohon samaan linkkiin minkä tuohon aluksi laitoin ja se linkki ei toimi.

    Eli olen kokeillut kaiken maailman proxy sivujenki avulla ladata tiedostoa ja file2hd:nkin avulla olen kokeillut, mutta mikään ei onnistu. Ei tule mitään muutakuin nettiselaimelta virhe ilmoitus tai nuilta proxy sivuilta ''invalid URL''

    Ja olen kokeillut myös muitakin nettiselaimia, eli käytän operaa, mutta on myös kokeiltu mozillalla ja IE:llä ja ei onnistu. Joten tämän takia ihmettelen suuresti jos olet saanut sen ladattua, koska en itse saanut ladattua edes toisenkaan koneenkaan kautta.

    Mutta jos olet jotenkin saanut sen ladattua niin kävisikö semmonen että antaisin sinulle vaikka sähköposti osoitteeni ja lataisit sen 16mb ajurin koneellesi ja lähettäisin sen siihem minun sähköposti osoitteeseeni??? Olisin erittäin kiitollinen!

    Eli itselläni loppuu täysin ideat koska joka ikinen googlen antaman hakutulos on kyllä käyty 10 kertaa läpi ja kaikki jostain perhanan syystä vie samalle servulle... Eli en saa muuten sitä ajuria ollenkaan...

    Ja saako joku muukin ladattua muka tuon ajurin, koska jos saa niin sitä oudommaksi asia menee :D

    Kiitoksia jo etukäteen!
     
  5. kaitsu61

    kaitsu61 Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2008
    Viestejä:
    711
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi Make 72:sen viestin linkki eli tämä? menee just sinne mihin pitääkin. Ja sieltä tulee toi sp39243.exe (7.2 MB) kiljuten sisälle. Ainakin mulle ja Makelle. Ja se on just se tiedosto mitä tarviit.

    EDIT: Se on siis Brodcomin verkkokortin ajuri ja sitä nyt haet.
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2008
  6. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    koitappas jollain toisella selaimella,sulla on varmaan jotain feelua selaimen asetuksissa,kyllä noi linkit toimii aivan normaalisti :)

    EDIT:sorry,en lukenu kovin tarkasti,oletkin näköjään kokeillut muillakin selaimilla.odotas lataan sen jonnekin muualle niin koita ladata se sieltä,laitan kohta linkkiä.

    EDIT2: laitoin sen mun palvelimelle.koita lähteekö se Tästä tulemaan ?
    kokeilin että tämä linkki toimii,jouduin pakata sen rar paketiksi jotta saat ladattua sen eli pura se ekana.

    EDIT3: jos toi ei onnistu niin laita privana se sun osottees niin laitan sen sit silleen kun pyysit.

    EDIT4:toi eka on ne ajurit millä saat sen verkko kortin toimimaan ja pääset nettiin,mutta jos välttämättä haluat ton sp35378 niin saat sen Tästä .
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2008
  7. Tonzza

    Tonzza Guest

    Joo, nyt sain ladattua nuo ajurit tuolta sun palvelimelta ja nyt toimii läppärissä netti.

    Eli kiitoksia tuhannesti! :)
     

Jaa tämä sivu