1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LittleBigPlanet arvostelu

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi roopeok 14.10.2008.

  1. roopeok

    roopeok Member

    Liittynyt:
    06.08.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 14.10.2008
  2.  
  3. juskaOWN

    juskaOWN Member

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Entäs Killzone2 ja Resistance2 nämä ehdottomasti minun pukinkonttiin mutta tuosta planetista en tiedä, aika yli kehuttu kyllä :S
     
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juuh tuosta LittleBigPlanetista saisi tulla kyllä demo koska tuo saattaa olla sellainen peli josta joko tykkää tai ei.

    Mitäs eikös kukaan odota Mirror's edgee? Itselläni on kovimmat odotukset tästä, ohjaus tulee olemaan tämän pelin kompastuskivi tai pelastus.
     
    Viimeksi muokattu: 14.10.2008
  5. roopeok

    roopeok Member

    Liittynyt:
    06.08.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Resistance ykkösestä en pitänyt yhtään, pitää kattoa millanen toi kakkonen on. Killzone 2 kohtaan on suuria odotuksia, toivottavasti ei floppaa kuten Killzone 1 aikoinaan.
    Mirrors Edge näyttää tosi lupaavalta, mutta saa nähä miten ne saa näin erikoisen pelin toteutettua, jos onnistuu se on varmasti ostamisen arvonen.
     
  6. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakkohan se tuo LBP on käydä ostamassa, mutta Fallout3 tulee kyllä kompuutterille.
     
  7. juskaOWN

    juskaOWN Member

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Killzone 1 oli minun mielestä hyvä peli, mutta xboxin fanisivut arvostelivat tuon pelin. Hyvä oli netissä pelata ja kavereitten kanssa.
     
  8. roopeok

    roopeok Member

    Liittynyt:
    06.08.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostettiin tänään LittleBigPlanet ja täytyy sanoa että on kyllä loistava peli. Kavereiden kanssa pelattiin nii kyllä siinä aikamoiset naurut sai välillä. Peli vaatii aika paljon älliä ja joukkoetyötä aina välillä. Omaa leveliä en oo vielä ehtiny tehdä, mutta parin tunnin pelaamisen jälkeen ei voi muuta sanoa kun että jos omistaa PS3:sen nii kyllä tää pitää hankkia :D
     
  9. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kieltämättä mahtava peli. Itse pelasin yhdeltä istumalta läpi ja tarrojen, esineiden ja vaatteiden keräily on tehty sen verran haastavaksi että niitä ei ihan heti kaikkea saakkaan.
    En sitten tiedä mistä johtuu että en saanut millään toimimaan kaksinpeliä samalla konsolilla, ehkä tämä ei sitten ole mahdollista tai ei tuo logiteckin pc ohjain sovi peliin.
    Kaikesta huolimatta peliseuraa löytyy netin välityksellä ja se on vasta hauskaa!
    Pari kenttää olen jo kerennyt tekemään, ihan perus tasoloikkia.

    \\edit\\
    Kännykällä kun näitä kirjottaa, niin kirjotus virheitä sattuu
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2008
  10. Punkki

    Punkki Member

    Liittynyt:
    03.07.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Paras peli mitä oon pelannut vähään aikaan ja kyllä kaksinpeli toimii samalla konsolilla.
     
  11. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sitten varmaan pitää käydä ostamassa uusi ohjain tuon pc padin tilalle.
     

Jaa tämä sivu