Moro! Nyt oon jumissa siinä "ensimmäisessä" tehtävässä sille firmalle jolla on iiiiso pilvenpiirtäjä HQ:na. Kun kolmeen paikkaan pitäisi jotain vastaanottimia viedä mutta mistä ne saa? Ei siinä mitään annettu eikä pelissä kerrota miten ne sinne laitetaan, eikä mistä ne saadaan. Onko tuolla kopteri-pilotilla jotain tekemistä asiaan? Ja jos haluan roudata vaikka ison kasan rahaa kotiin niin peli vaatii kopteripilottia, mistäs sen nyt saisi? Kiitos jos jaksatte auttaa.
Ne vastaanottimet löytyy sieltä support menusta. Eli ne tuodaan helikopterilla kunhan oot oikeessa paikassa. Eli, menet vaan sinne merkille(3 kpl) mikä näkyy kartassa. Sitten ku seisot sen ympyrän keskellä, painat '1' ja sitten ampumis nappia. Kopteripilotin saat myöhemmin, kunhan teet sen UP:n hommia(se kenellä pilvenpiirtäjä HQ)...
Noniih, nyt on ongelma multiplayerin kanssa. Kun yritän mennä nettiin pelaamaan(Join Game). Pitää kirjautua EA Online accountilla, ja sehän minulla on. Mutta usernameen ei käy sähköpostiosoite koska se on liian pitkä(tehdessä accounttia sanottiin että sillä kirjaudutaan). Ja kun otan pelistä Create Account niin peli pyytää sähköpostiosoitetta, mutta kun en voi tehdä @ merkkiä niin se valittaa virheellistä osoitetta. Mitä ihmettä pitää tehdä?
No mä pistän tähän samaan yhen kysymyksen ko. pelistä. Niin että mitä nappulaa pitää painaa sillon kun vallataan tankki kun siihen tulee sellanen jalan kuva? Oon yrittäny lähes kaikkea, tehtävä on "hijack tank". Edit: Jaa siinä pitikin rämpyttää spacea. Eihän siinä menny ky 30min