1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mahtuuko Saphire Radeon HD4870 Apevia X-Jupiter Jr. koteloon?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Persojet 03.09.2008.

  1. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli Mahtuuko Saphire Radeon HD4870 Apevia X-Jupiter Jr. koteloon?

    kun olen ajatellut ostaa mutta olen katellut että sen laitto tekee aika tiukkaa että saako ne lisävirrat vielä kiinni?
     
  2.  
  3. jesse9393

    jesse9393 Member

    Liittynyt:
    24.05.2008
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäs kaiken jerjen mukaan mahtua jos PCIe X16 väylän alla on yksi tyhjä paikka, en ole varma haittaako pci väylä vai pitääkö olla täysin tyhjä.
     
  4. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ku tilanne on semmonen että toi mun emo laskee sita pci-e paikkaa yhdellä (joten kortti tulisi kolmanteen ja neljänteen ylhäältä)
    ja kattelin että toi kiintolevy kotelo on sillee että se siihen ja näyttiksen väliin jäis jotai 1cm ni saako niitä lisävirtoi enää kii
     
  5. RIVALSHOW

    RIVALSHOW Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    147
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä oli vähän sama homma, luulin että ei mahtuisi ja joutuisin lähettämään takaisin, mutta menihän se joten kuten ;D, johdot sain juuri ja juuri ängettyä kovokotelon sisälle ja sen kautta kiinni korttiin, johdot siis modulaariset, ei olisi mennyt, jos eivät olisi olleet.

    Ei siis sama kotelo, mutta ahdas kans ;D
     
    Viimeksi muokattu: 14.09.2008

Jaa tämä sivu