1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Medieval Total War - ensimmäinen

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mat81 27.08.2008.

  1. mat81

    mat81 Member

    Liittynyt:
    29.05.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näillä nykyisillä kokoonpanoilla, paremmilla näytönohjaimilla ja ajureilla ei ensimmäinen originaali osa medieval total warista toimi. Kyllä siinä taistelut toimii, mutta ei itse karttagrafiikka, se viskaa automaattisesti widowsiin takaisin.

    Näytönohjaimena mulla on nvidia geforce 8500 gt, versio ajurista taitaa olla 6.14.11.7516. Jollain palstallahan oli, että anisotrooppinen suodatus muutettuna tasolle x2 auttaa, mutta eipä mulla ainakaan auta, tai muutkaan muutokset sieltä.

    Kyllä silti vanhemman sarjan total war, esim. shogun lähtee toimimaan tällä loistavasti. Enpä keksi mitä tekisin medieval total warin kohdalla.
     
  2.  
  3. mat81

    mat81 Member

    Liittynyt:
    29.05.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vastaan itse itselleni ja muillekin, jos törmäätte samaan ongelmaan pelatsessanne peliä.

    Ongelma ratkeaa ainakin tällä tavalla:

    Lataa Napoleonic total war (NTW1)- sovellus ja asenna, tämä päivittää jo olemassa olevan medieval total war ykkösen jollakin tapaa ja peli toimii tämän jälkeen. Muutoksia on siinä, että pelin nimi muuntuu napoleonic tw:ksi ja esim linnojen ulkoasu muuntuu, muutoin melkolailla sama peli. :D

    Ongelmia on ilmennyt etenkin NVIDIAn korteilla, mutta käsittääkseni myös ATIlla.

    lycka till!
     

Jaa tämä sivu