Elikkä, minulla on HP w2207h näyttö, ja jos laitan näytön asetuksista volumen 0, siitä kuuluu kokoajan sellaista pientä.. tikitystä? Joka on todella rasittavaa, jos painan esim Menu nappulaa näytössä, se ääni lakkaa hetkeksi, tai jos joku valikko lataa näytön asetuksissa, sitten, kun nostan Volumen yhteen, se lakkaa, mutta näytöstä alkaa kuulumaan sellaista kovaa ratinaa 1-2 minuutin välein. Olen etsinyt Googlesta, mutta en löytänyt ketään kenellä olisi samaa ongelmaa, joten.. :/
http://www.mediafire.com/?sharekey=9f4d1ba27adbbaacd2db6fb9a8902bda Tuossa on äänite siitä, (Tämä on myös tavallaan Bumb kun ketään ei näytä kiinnostavan ) Eli tuota ääntä kuuluu kun volume on nollassa, kokoajan. Todella ärsyttävää. :/
Kaiutin on mennyt jotenkin paskaksi, mutta tiedä yhtään miten koska en ole tavannut ennen tommosen. Onko kyseessä kuinka uus/vanha näyttö ja onko kaiutin ollut kovassakin käytössä?
Tänä vuoden alussa ostettu. Kauitinta käyttänyt kerran, joka oli todella huono (Mitä muutakaan olisi voinut odottaa)
Jep! Samaa ääntä pitää meikäläisen HP w2207h. Tota alun surinaa en allekirjoita, mutta äänileikkeen lopussa oleva naksahdus on samanlainen. Noin minuutin välein tulee naksahdus ja jos näytön Quick Switch:istä vaihtaa esim. Gaming modeksi, naksahduksia on n. 20 kertaa minuutissa. Luutavasti tyyppivika näissä näytöissä. Kerran olen w2207h vienyt takuuseen, kun jalka ei avautunut näytöstä mitenkään paketista ottamisen jälkeen ja HP:lle kun soitin, sanoivat sielä että se on tyyppivika ja että ilmoituksia jumiutuneista jalustoista oli tullut useampia. Sain tämän sovittua lopuksi Anttilan (josta näytön ostin) kanssa, että vien viallisen sinne ja otan uuden tilalle. Ei huvittaisi 2. kertaa viedä näyttöä takuuseen eikä varsinkaan saada samanlaista tilalle
Sain äänen loppumaan laittamalla äänet näytöstä nollalle. Eipä sitä naksutusta tässä ole kuunneltu kun vasta 8kk ja löysimpä tuommoisenkin http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01367687&lc=en&cc=us&dlc=en&product=3543988